2012. szeptember 8., szombat

Kaméleon, spinning, nevetés

Tegnap reggel már fél 7-kor felébredtem.... Szeretem, amikor ilyen korán magamhoz térek, pedig aludhatnék kedvemre... Az is lehet, hogy közrejátszottak a dolgok lefolyásában a lángoló szemeim... No, de mindegy, ha már felkeltem és a bundás kenyeremet is betoltam, akkor essünk neki a napi feladatoknak! Voltam írószerben, kinyomtattam 60 példányban a kérdőívemet. Utána patika, kiváltottam a kenceficéimet, meg vettem Eucerin sampont, elég szép összeget hagytam ott... Végül kórházi könyvtár, de ott nem jártam sikerrel, nem volt bent fejlődésneurológia könyv.

Hazatekertem, összehajtogattam és megszámoztam a kérdőíveket, idegbajt kaptam, majd mentem Marcoékhoz - igen, már megint :D Átvittem nekik a múlt heti képeket pendrive-on, Petrának adtam egy Avon katalógust, majd "nekiestem" az új kaméleonnak, kinek nevét nem tudom (lehet nincs is neki), de én csak Hugó barátnőjeként emlegetem. Maxival hátramentünk a kertbe és ott pózoltunk az új jövevénnyel :D Maxi nagyon belejött ebbe a fényképezés dologba, de azt majd azért el kell neki magyaráznom, valami keverék nyelven, hogy ha én pózolok a kaméleonnal, akkor előnyös lenne, hogy az én pofám is rajta legyen a képen, ha az állatról amúgy már készült 70 másik kép... :D
Ja, és rohadjak meg, de októberben veszek minimum egy rendes akkumulátort, még akkor is, ha nem túl olcsó. Legalább egy legyen, ami órákig bírja és ne kettő, amik 20 perc alatt lemerülnek...
Az első képen a vízi agáma látható, ami olyan kedvesen tudja forgatni a fejét, mint egy kiskutya :D, az utolsó képen pedig Sammy und Batman pózol az ölemben :D






 

Ebéd után próbáltam kicsit készülni fejlődésneuróra, de majdnem elsírtam magam, ahogy a füzetet bámultam, így inkább kifeküdtem a teraszra Trónok harcát olvasni... 

Este hatra mentünk Melindával spinningelni. Tök jól esett az egy órás tekerés, kellemesen elfáradtam, jó belmelegítés volt a keddi boxra :D Az edző csajszi még meg is dicsért, hogy kezdő létemre elég jól nyomtam... naná :D Húgi viszont annyira nem volt elájulva a dologtól, meg a térde is fájt kicsit, így azon gondolkodom, hogy el kéne járni hetente 1x kondiba, ha Vali össze tudna írni neki egy térdkímélő edzéstervet. Már pedig tud! :) No, de ezt majd jövő héten megbeszéljük. 
Én viszont kitaláltam, hogy mit fogok még hamarosan kipróbálni, ha lesz rá egy kis pénzem: a hot iront. Már írtam róla, de még mindig nem jutottam el egy edzésre sem, most viszont egy rekrációs évfolyamtársam megcsinálta a hot iron edzőit és Pécsett tart is órákat, úgyhogy megígértem neki, hogy 2-3 héten belül elnézek és emelgetem egy kicsit a vasakat... :) 

Nyolc órási busszal mentem Robiékhoz. A megállóban találkoztam Brigivel, és mivel a buszt megállította a rendőr, hogy úttorlasz meg ilyenek, így kicsit tovább tartott a Csanádra vezető út, mint szokott, tehát tudtunk beszélgetni picit. Mondjuk, tényleg csak picit, úgyhogy remélem valamelyik hétvégén összehozunk egy hosszabb találkozást :D
Robi meg tiszta ideg volt, mire odaértem hozzá, mert próbáltam hívni, hogy mi történt, de nem vette fel a telefont, utána meg egymást hívtuk és folyton foglaltat jelzett... Aztán végül csak sikerült megtalálni egymást :) Otthon mutatott youtube-on egy 45 perces humorválogatást, és voltak benne olyan jelenetek, amiken fuldokolva röhögtem... :D Rettenetesen elkészültem a végére, még a könnyeim is csorogtak a nevetéstől :'D

Ma reggel Melinda csinált nekünk palacsintát :) Sosem ettem még palacsintát reggelire, de már párszor megfordult a fejemben, így most aztán gyorsan elfogyasztottuk a fejadagokat... :D
10 órási busszal jöttem haza, mert mentem kozmetikushoz, meg aztán úgyis kéne kicsit tanulnom mielőtt megyek etetni... 
Aztán este Strong! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése