2012. szeptember 9., vasárnap

képek, kaják, állatok

Remélem, nem unjátok nagyon a hüllős képeimet, mert ma is hoztam egy adagot, a tegnapi etetésről :) Most már mindent én csinálok: egyedül (pontosabban Maxi segítségével) pakoltam ki a kígyókat, megetettem a leguánokat (róluk azért nincs még egyetlen kép sem, mert nem régen érkeztek és piszkosul vadak), a görög teknősöket és az agámákat is. Sőt, még Hugó cimborámat is kivettem a terráriumából és arra jutottam, hogy tök jó érzés úgy mászkálni, hogy egy kaméleon csücsül és les a vállamon :) Meg kell zabálni! Hugó és barátnője pedig pár sáskát zabált meg, és tényleg úgy esznek, mint a természetfilmekben: hosszú, ragadós nyelv és puff! :D




Petra hétfőn visszautazik Németországba, kb. egy hónapra és a következő 4 hétre kiosztotta nekem a feladatokat: mikor, melyik kígyókat kell megetetnem, sőt, lehet, hogy a parazitás agámákat is én fogom kiszedni a karanténból :) Egyre több kígyó nevét tudom most már (vannak vagy negyvenen...), úgyhogy azt hiszem nem lesz gond... :) Meg amíg Maxi a fegyverhordozóm, addig baj nem lehet! :D

Állatozás után mentem a partra, ott várt rám Robi, Dénes, Húgi, Ivett, és Bandi. Láttunk 3-4 hullócsillagot, köztük egy olyat, aminek gyönyörű nagy csóvája volt... :) Ittam egy fél doboz sört, beszélgettünk egyetemről, állatokról, majd a 22.20-as buszhoz kísértük azokat, akiknek azzal kellett menni :) Mi pedig Robival hazafelé vettük az irányt... :) 

Ma délelőtt megnéztünk két Amerikai Fatert, fél 11-re pedig jött értünk Robi apukája, ugyanis családi ebéd volt náluk :) Robi főzte a halat, én megterítettem, meg a kiscicával játszottam (elfelejtettem fényképezőt vinni... rá kell szoknom, hogy mindig legyen nálam!). A halászlé isteni finom lett, meg is ettem két nagy tányérral, utána tejet csipegettem, végül pedig Kinder Bueno szelet volt, amit Robi anyuja sütött.... ez az a süti, amiből én betegre tudnám enni magam... A délután folyamán el is fogyott az egész tálca, és bevallom: szerintem vagy 10 szelet szárad az én lelkemen... :D Kaja utáni szieszta alatt megnéztük a Szilaj c. mesét, mert én még nem láttam. Kedves mese, de tényleg mese, volt benne egy-két érdekes jelenet :D Mindenesetre a gyerekeimmel ilyeneket fogok majd nézetni, nem azt a sok baromságot, amiket manapság adnak a tévék... 

Fél négyes busszal mentem haza, összepakoltam Pécsre, majd kitakarítottam Spoilert. Amikor végeztem, kiengedtem a garázsból (az udvaron csak felügyelettel közlekedhet), és annyira jót mulattam: a görényem és a Pepi kutyánk nekiállt játszani! Az oké, hogy Pepi hülye és folyton játszik, ugrál meg ugat, de azt nem gondoltam volna, hogy az 5 éves Spoiler is benne lesz a mókában :D Úgy makogott meg ugrált Pepinek, mintha a tacsi is göri lett volna! Nagyon aranyosak voltak, de a kutya azért komolyabb súlycsoport, így Spoiler kénytelen volt néha beleharapni egyet figyelmeztetésképpen, de egyébként haláliak voltak... Kamerázni elfelejtettem, de majd ha pénteken hazaérek, akkor megismétlem az akciót és kezem ügyében lesz a gép is, annyi szent! :) Ha az ember állatokkal veszi körül magát, akkor tuti, hogy nem unatkozik... :)

2 megjegyzés:

  1. Nézd: http://lovasterapia.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gondoltam rá valamikor, hogy én is a hippoterápiával fogok foglalkozni, de mivel még díjugratásból is vizsgázni kell, ahhoz meg nekem nem sok közöm van, így kiesett ez a lehetőség...

      Törlés