2012. szeptember 13., csütörtök

Mézes kakaó

A cím csak azért, mert azt ittam most az előbb, és megjött a kedvem az íráshoz... :) 

Nos, hétfőn megtartottam az említett szerkesztőségi gyűlést, teljesen jól ment, kiosztottam szépen a feladatokat, majd jöttem is haza. Kedden megírtuk a fejlődésneuró dogát, négyest kaptam rá. Igazság szerint, csak egyetlen feladatot nem tudtam, de az pont hat pontot ért... :D Estére mentem edzésre: kicsit előbb értem oda, és sikerült is 4 kérdőívet kitöltetnem a sporttársakkal :)  Ráadásul, Attila megígérte, hogy elvisz majd ökölvívó klubba is, hogy velük is tudjak interjúzni :) Az edzés - kérésünkre- elég lightos volt. Vagyis inkább fogalmazzunk úgy, hogy három hónap kihagyás után végig tudtam csinálni. Küzdések nem voltak, helyettük azonban volt elég sok comb- és hasizom erősítés, valamint rúgópárna rugdosás. A sok parkettán való felüléstől eleinte csak a csigolyáim és a lapockáim fájtak, aztán szépen lassan megérkezett a régóta várt izomláz is: fáj a combom hátsórésze (ischiocrurális, vagy Hamstring-izomzat, legközelebb meg már tudni fogjátok :D), meg a hasizmaim is :D Jó edzés volt, ma jöhet a folytatás, aztán majd ahogy szépen lassan összeszedem magam, beiktatom a hot iron-t és/vagy a konditermet is.

Suliban zajlanak az óráink: a legtöbb érdekes és oda tudok figyelni, de van 1-2, amin inkább a Trónok harcára szavazok... Pál tegnap megvette a sorozat hiányzó köteteit, és olyan jól néznek ki már külsőre is, hogy elhatároztam azt, amit Robival már emlegetünk egy ideje: megvesszük mi is őket. Imádom, ha könyvsorozatok végig megvannak és ott díszelegnek a polcomon... :) 
Ami még jó hír, hogy lesz kinesio tape tanfolyam, féláron. Egy hétvégés képzés, és most nem 40 ezer lesz, "csak" feleannyi. A 20 ezer is sok pénz, de ennyiért tényleg megéri megcsinálni, legalább lesz még egy papírunk... A kinesio tape egyébként, egyfajta ragasztószalag, a gyógytorna kiegészítő terápiája. A felragasztástól függően szolgálhat rögzítésre, erősítésre, korrigálásra... Bővebb infó van róla a neten :) Szóval, most örülök :)


Ma még megyek könyvtárba, este edzés, hétvégére pedig van pár dolog eltervezve, de majd elmesélek minden eseményt, ha már megtörténtek :D 

Próbáltam a bloghátteret átvariálni, Trónok harca desing-ra, de a szövegek nem látszanak jól, azok átszínezéséhez meg nem éreztem magamban kellő energiát... Majd ha lesz kicsit több időm, kedvem, meg affinitásom, akkor lehet átszerkesztem ezt a véres stílust... Bár, az igazat megvallva nekem ez is nagyon tetszik, az meg pont elég. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése