2012. augusztus 15., szerda

Strong, cica, Majsa stb... :)

Szombat: Strongban voltunk, ahol találkoztam Brigivel, és legnagyobb meglepetésemre Sára húgommal is :D Kételyeim eloszlatására beszélgettem Dénessel is, aki nem csak a kételyeimet oszlatta el, hanem beszámolt az orvosis gólyatáboráról is, ami csak megerősített engem abban, hogy a jövőben nem megyek el dokihoz, akármilyen beteg is vagyok :D Robival is sikerült mindent tisztázni, örülök, hogy szeret engem ilyen hülyén is... :)

A képen én hörpölöm Dénes sörét... :D

Vasárnap: Voltam Pepivel sétálni és végre sikerült Robiék kiscicájáról is pár képet készítenem :)





Hétfő: váratlan meglepetés volt, de elmentünk Majsára fürdeni Robi családjával :) Reggel még pulcsiban ültünk hátul a kocsiban, de aztán kisütött a nap és tudtunk rendesen napozni, fürdeni, csúszdázni, illetve olvasgatni. Mivel a kölcsönkapott Lángoló Part nem volt nálam, ezért kaptam Pétertől még egy regényt, az Afrika szarvát, ami szintén Wilbur Smith és olyan jó, hogy mára már a 220. oldalon tartok benne és előbb ezt fogom kiolvasni :) Nagyon tetszett ez a nap, nagyon hálás vagyok, hogy a családjuk része lehetek :)






Nem sok időt töltöttem otthon hétfő este, és már mentem is vissza hozzájuk Csanádra, hogy Robival megnézzük a Merida, a bátor c. mesét, amit ajánlok mindenkinek, nekem nagyon tetszett :D

Kedd: voltam a németeknél, kaptam fizetést, és körbeszeretgettem az állatokat :) Ha minden igaz, pár napon belül hozzuk a két kis agámát, akik Robiéknál fognak lakni... :D (Az első 3 képen láthatóak a picikék :) Tizenhárman vannak összesen, abból fogok kettőt választani, csak legyen meg Csanádon a terrárium nekik! :))




Tegnap amúgy laza nap volt ... napoztam a teraszon, tornáztam picit, estére jött Robi és elkezdtük nézni a Ne szórakozz Zohannal! filmet, ami nagyon fárasztó volt, de azért nézhető...Adam Sandlert és Rob Schneidert szeretjük :)

Ma reggel befejeztük a filmet, néztünk két Amerikai Fatert, bundás kenyeret reggeliztünk, majd miután Robi elment haza, én bevásároltam az iskolakezdésre: vettem mindenféle vegyszert, amivel majd nekiesek az albérletnek, illetve az írószerből beszereztem pár tollat, szövegkiemelőt, meg ilyesmiket... Fent van már neten az órarendünk is, ennél fantasztikusabb már nehezen lehetne, de hagyjuk egyelőre a sulit, hiszen van addig még több, mint 2 hét...A délutánt megint a teraszon töltöttem, olvastam, most megyek, készülődök Csanádra :)

Holnap lehet kinézek Csátaljára mamához, aztán fél ötre vissza is sietek Bajára, mert megyek kozmetikushoz. Pénteken pedig megyünk 3 napra Orfűre, Manohoz, úgyhogy lehetséges, hogy most pár napig megint nem lesz új iromány... :)

1 megjegyzés: