2012. július 17., kedd

Újra Kehidán...

Ma délben jöttem vissza Kehidára Istivel és Bettivel, sajnos Robi nélkül... Ma már volt egy masszázsom, és lesz is még kettő, este hatkor. Előre láthatólag aug. 4-én megyek majd haza, akkor már végleg. Amikor ideértünk akadt egy kis bosszúság: a szálloda egyik végéből át lettünk költöztetve a másikba, még valamikor vasárnap és az itt hagyott cuccaink össze-vissza voltak keveredve, de azóta már minden a helyére került. Most Lettivel ketten lakunk egy apartmanban, úgy ahogy tavaly :)

Elég jól meg is betegedtem: fáj a fejem, a torkom, fújom az orrom... Két napja tart, de már nagyon elegem van belőle... Lassan túladagolom magam torokfertőtlenítővel, komolyan... :D

Tegnap elintéztem néhány dolgot Baján, kihasználva, hogy egy napot vagyok otthon a szórakozás és a munka közt :) 
Először is: felköszöntöttük Rikit a 19. szülinapja alkalmából :) Ebéd után elmentem vele írószerbe, ahol megrendelésre került a külső vinyóm: 500 GB, Verbatim márkájú és szép zöld. Mivel Barbiék vissza tudják igényelni belőle az áfát, így picit olcsóbban kapom meg, mint amennyibe eredetileg kerülne :) Nagyon várom már, hogy hazaérjek és elkezdjem használni, mert a laptopra már több, mint három éve gyűjtöm a képeket és már alig van rajta néhány GB szabad hely.


Voltam a hüllős német családnál is, megbeszéltem velük az augusztust (pontosabban én magyarul beszéltem, Nándi meg fordított :D): és igen! Mehetek! Pikkelyes állatkák gondozója leszek, amint hazamentem Kehidáról! :) Alig várom már! Viszont lehet, hogy nem görög teknőst fogok majd szerezni, hanem agámát, mert mondta Nándi, hogy kikelt 13 picike, valamint valószínűleg ingyen megcsinálnák nekem a terrárium hátterét. Ez eddig nagyon szépen hangzik, a gond csak a megfelelő hőmérséklet biztosításával és mamával lenne az etetést illetően, de ezeken majd ráérek akkor gondolkodni, ha hazatértem. A lényeg, hogy augusztusban is lesz munkám, még hozzá szívemhez közel álló! :) 
Kiderült az is, hogy a családfő élettársa kint Németországban masszőr volt, és mondta, hogy ha majd végeztem a suliban és akarok masszírozni háznál, akkor el tudják nekem adni kedvező áron a masszázságyakat és ráérek majd akkor kifizetni, amikor lesz rá fedezetem... Tiszta rendes népek :)
Régen jártam már fehérnemű üzletben, és mivel az írószerben szereztem a Suzy nevezetű boltba egy 10%-os kupont, ezért úgy döntöttem, hogy benézek. Igazából bugyit akartam venni (nem igazán blogtéma, de nem érdekel :D), és sikerült is, ráadásul annyira Patris, hogy nagyon: kutyás :D Vettem is mindjárt sárgát, feketét, fehéret... :D (Meg még két más milyet is, kutya nélkül, de azokat nem fotóztam le.)


Sikerült beszereznem egy aranyos pizsamát is. Eredetileg csak alvós nadrágot akartam venni, de az így külön nincs, így hát egyben vettem meg ezt a kék macisat:


Robi szerint ebben letagadhatok minimum 12 évet... :D 

Vettem még egy sima fekete és egy fehér melltartót, mert igazából otthon csak kettő van, amit használok, illetve szeretek. Ezek meg jó áron voltak (1500 Ft/db), valamint optikailag szépen csalnak... :P Elégedetten távoztam az üzletből, most megint nem veszek fehérneműt legalább egy évig... 

Esztihez mentem a sikeres shopping után: ezer éve nem láttam már, és most volt alkalmunk beszélgetni, Andi anyuval dinnyét is ettünk, valamint szeretgettük Plútó kutyát... :) Néha még nevelni is próbáltunk rajta, de nem jártunk akkora sikerrel :D 

Eszti: - Alig várom már, hogy legyen németjuhászod! A Plútó lesz a legbutább barátja... A legokosabbat nem ígérhetem... :D 

Kaptam Esztitől néhány felsőt, amiket ő már nem használ :) Húú, nagyon örültem nekik, mindig jól jön az ilyesmi, örömmel fogadom :) Feketék, fehérek illetve két lila :) Azokról nincsen kép, mert hazaérvén gyorsan kimostam őket, hogy a nagyját tudjam hozni ma Kehidára. Köszönöm! :)

Ötre értem haza, összepakoltam mára. Estére jött Robi, hogy az utolsó estét együtt töltsük. Néztünk két Trónok harcát, de a másodiknál én elaludtam... :) Reggel Isti jött értünk: Robit kivittük a buszmegállóba, ahol elköszöntem tőle... Nagyon hiányzik, már most... 17 nap van hátra nélküle, pont annyi, mint tavaly ilyenkor... De utána nincs menekvés, miénk az augusztus! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése