2012. július 28., szombat

"Teltház van. Legalábbis nálunk."

Irigykedve olvasom a blogokat és irigykedve hallgatom, olvasom, hogy ki merre jár, mit csinál... Mi meg itt Kehidán csak dolgozunk és dolgozunk, de már nem tart soká... A visszaszámlálás már tart, 5 nap múlva otthon vagyunk... Érzem, hogy ez a pár nap lesz a legnehezebb, de ha hazaérek szétszeretgetem a Róbertemet, aztán pedig aug. 4-én megünnepeljük Riki születésnapját, ami egyben ünnepe lehetne az enyémnek is, de az más tészta :D

Csütörtökön kaptam egy sms-t, hogy a legends.hu-ról rendelt csomagomat átadták a futárnak, s mivel pénteken nem érkezett meg, ezért hétfőre várom a Converse táskámat... Per pillanat ez tartja bennem a lelket, no meg a csütörtöki hazamenetel... :) 
Picit elegem van már abból, hogy mások után takarítok, mások után húzok ágyneműt, illetve mások szemetében turkálok nap mint nap... Sőt, arra is rájöttem, hogy én itt kb. 24 órás ügyeletben vagyok, mert ha a vendégnek este 10-kor kell egy lepedő, vagy egy rántott lóhomlok, hát azt is én fogom odavinni neki... Az a kevés anyai ösztönöm, ami napjainkban kezdett kivirágozni, az is elpusztult itt Kehidán, mert a gyereküvöltést már hallani sem bírom... Azt pedig megtanultam, hogy ha nekem egyszer gyerekem lesz (mert azért szeretnék én gyereket, mert az enyém az tökéletes lesz :D), biztos úristen, hogy nem adok neki bébitápszert, mert attól sokkal büdösebbet szarnak... És nekem elhihetitek, hogy így van, mert minden nap kiviszek minimum 6 olyan szemeteszsákot, ami dugig van pelenkával... :D 
Ha hazamegyek, akkor tuti, hogy a hüllőetetés előtt pihenek minimum egy hetet...  Robi, strand, fagyizások, Robi, kutyasétáltatás, barátnők, Robi, ilyesmiket tervezek... :D 

Az elmúlt napok legjobb híre pedig az, hogy mindkét konzulensem rámondta az áment a kérdőívemre :) Csupán 6 oldal lett, és ez még csak a kérdőív, szóval kezd bennem motoszkálni a gondolat, hogy esetlegesen meg tudok írni egy 40 oldalas szakdolgozatot... :D

Most pedig megyek, reménykedek, hogy lesz egy óra nyugtom, és megnézek egy Trónok harcát... Róbert már végignézte a második évadot, én pedig az elmúlt két hétben azt is elfelejtettem, hogy elkezdtem otthon valami sorozatot... :D


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése