2012. július 1., vasárnap

sunday

 Ez a vasárnap egyszerűen csak jó volt, és muszáj leírnom :) Délután háromig dolgoztunk: reggeliztetés 10-ig, utána pedig Áginak segítettem szobákat takarítani. Takarítás közben igazi kincsekre bukkantunk: az egyik hűtőben találtunk két banánt, amit ott helyben meg is ettünk, egy másikban pedig egy üveg bontatlan Heinekent, amit Robinak ajándékoztunk... :D Akadt még egy zacskó "Pöre" névre keresztelt, chips szerű rágcsálnivaló, aminek csomagolását elolvasni is elég volt: sertésbőrből készült snack... Ki eszik ilyet, most komolyan? :D Juli vett belőle egy darabot, de az arckifejezését látva elég szörnyű lehetett, így a teli zacskó Pöre a kukában landolt... :D

Miután végeztünk, fogtam magam és kifeküdtem a fűbe olvasni és barnulni. Ezt a 40 fokos hőséget a medence szélén, illetve a medencében elég könnyű volt elviselni :) Később kijött Robi is: szaunáztunk, kipróbáltuk a gőzkabint, illet hülyültünk a medencében (pl. különböző állatok úszástechnikáit gyakoroltuk, így voltunk kutyák, medúzák, lajhárok....ez utóbbit nem tudom hogy...)... én annyit röhögtem, hogy húúú... Teljesen úgy éreztem magam, mintha a tesóm lenne, vagy a legjobb barátom, miközben nyeltem a röhögéstől a klóros vizet... és ez szuper érzés! :) Csak még meg is csókolhatom :D 

R: - Ússzunk versenyt!
P: - Minek, úgyis megversz...
R: - Hát, ha nyersz, akkor meg... :D 

P: - Mit szeretnél?
R: - Rák vagyok.

Örömmel jelentem, hogy mától fogva hivatalosan is én vagyok az Infozió főszerkesztője, így hát most este elintéztem pár dolgot ezzel kapcsolatban... ;) Ettem egy mandulás Magnum Minit, limonádét kortyolgatok, most pedig készülök hajat mosni, aztán segítek egy kicsit Róbertnek, reggeliző kártyákat írni, mert megint éjszakás... 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése