2012. július 8., vasárnap

izgatottságos

Péntek este kint aludtam a teraszon és annyira nagyon jó volt! A szombati röplabdázásból viszont nem lett semmi, amiért én elég mérges is voltam, de már megbeszéltük és nem ide tartozik... 

Estefelé találkoztam Brigivel: úgy volt, hogy megyünk Metal Daze koncertre, de nem mentünk, mert belépős volt, és úgy gondoltuk, hogy másra is el tudjuk költeni azt a pénzt... Fagyi, pizza, sétálgatás, valamint megismertem Zsófit is, akitől lehet, hogy kapok majd egy  méretben Szélvészhez illő teknőst, szegény Balambér helyett :) Az időnk nagy részét Baja új szökőkútjában ücsörögve töltöttük és gyönyörködtünk a szebbnél szebb kislányokban, akik ott pancsoltak körülöttünk :) Áh, remélem nem minden gyerekem fiú lesz, mert nekem kell egy tündérkirálylány is :D A belváros pedig nagyon szép lett, annyira örülök, hogy bajai vagyok :)




Fél 9-es busszal mentem ki Robiékhoz :) Jó volt látni a családját, így egy hónap kihagyás után, hiányoztak már :) Bucky kutya is :) Időközben született náluk két kiscica, akik ma 8 naposak, de mivel lent vannak a pincében, rájuk vakuzni meg nem akartam, ezért nem lett róluk fotó. Elkezdtük megnézni a Titánok harcát, de elaludtam rajta, úgyhogy ma befejeztük be :D

Délelőtt kimentünk a Kanális partra röpizni: Barbi, Hugi, Robi, Peti és én :D Elég érdekesen játszottunk: lányok a fiúk ellen, összevissza pontozással, de azért jó volt... :D
Azért igyekeztünk, hogy ebédre hazaérjünk, mert halászlé volt... Jujj, de vártam már! Nagyon finom volt, ettem is két tányérral, utána meg még halhúst is, pedig az nálam nem túl gyakori... Desszertnek pedig dinnye volt, abból is bepusziltam egy tisztességes szeletet... :D 


Fél 4-kor jöttem haza, és mire beértem Bajára, addigra kellőképpen izgatott lettem, mert akkor kezdtem csak igazán felfogni a tényt, hogy holnap Rockmaraton!!! :D
Hazabicikliztem, és összepakoltam mindent, amire ott szükségem lehet :) Átmentem Tesco-ba és az üzletsoron, a táskaboltban vettem egy fekete kis oldaltáskát, mert amit másfél éve vettem az már teljesen szétjött... Ez hasonló ahhoz, csak nincsenek rajta szegecsek, helyettük azonban van rajta két külső zseb, ami pont ideális pl. a telefonomnak...

Ilyen kis egyszerű, illik mindenhez :D

Tesco után Rikiékhez tekertem, mert tőle kaptam kölcsön a hálózsákot, amiben aludni fogok. Mondjuk, szerintem nem benne, hanem rajta fogok aludni ebben a 40 fokban... Úsztam egyet a medencében, illetve beszélgettünk az egyik barátjával, Gergővel. Riki fog holnap kivinni a buszhoz is, mert papa megy pecálni, és nem lesz itthon kocsi.
Mielőtt hazajöttem volna, benéztem még Szandráékhoz, ha már úgyis arra jártam :) Megint csacsogtunk kicsit, majd siettem haza, mert eszembe jutott még pár dolog, amit nem tettem még el... :D 

Hjaj, nagyon várom már a holnapot :) 0. napon Rudán Joe és Tankcsapda lesz, ami érdekel :) Fél 9-es busszal megyünk, hogy még kapunyitás előtt odaérjünk és reménykedünk benne, hogy sikerül árnyékos helyet találni a sátrunknak... Legyetek rosszak! Én leghamarabb egy hét múlva fogok jelentkezni, de kizártnak tartom, hogy közvetlen Maraton után írnék kiadósabb bejegyzést... :D Fogok majd, de azt szerintem már Kehidáról... A viszontlátásra! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése