2012. július 6., péntek

barátságos

Valahogy éreztem, hogy amikor hazajövök és lenne lehetőség kicsit tovább aludni, mint munkaidőben, akkor naná, hogy felébredek 3/4 hétkor... Ebben közrejátszott az a 40 fok is, ami a szobámban uralkodott... Már reggel kitaláltam, hogy ma éjszaka kint alszom az erkélyen, és nagyon takaros kis kuckót alkottam magamnak, de ahogy elnézem... jön a vihar... Nem kéne szarrá áztatnom az ágyneműmet... :D Kivételesen reménykedem, hogy megússzuk eső nélkül, mert tényleg nagyon kedves fészket csináltam... :D

Reggel 9-re átmentem Lilihez, megittunk egy kávét és másfél órában megbeszéltük az elmúlt hónap eseményeit :) Annyira jó volt vele is találkozni! :)
Fél 11-re mentem kozmetikába... Andi ledoktorált rajtam, legalábbis abból ítélve, hogy több, mint fél órát feküdtem a székben, amikor egy szemöldökgyanta megvan kb. 10 perc alatt... :D Hát, istenem, Kehidán nem mentem el szépítkezni, mert nem bízom én a zalai kozmetikusokban :D A szemöldököm viszont szép lett, és ez a lényeg! :D 
Ebédre chilis bab volt, aminek nagyon örültem. Holnap ebédre pedig halászlé lesz, de délelőtt 10-re megyünk röplabda versenyre Csanádra, mint nem régen megtudtam Robitól, így nem biztos, hogy hazaérek délre. A Kehida Kapujában jól főznek, de azért mama ebédje az igazi! :D Kaja után megnéztem a kedvenc Dr. Csont részemet, az Állati nyomozást (4.évad, 4. rész), utána pedig átmentem a szomszédba Laurához és megvettem tőle a megrendelt Csuporka ékszereimet :)

A tappancsos lánchoz lesz majd gyűrű is :)
Új szerzeményemmel a nyakamban felbicikliztem az írószerbe, ahol tartottam egy másfél órás élménybeszámolót Barbinak :D Voltam Sári Sportban, vettem holnapra röplabdát, mert Róbert megkért rá, mert az úgy nem ártana egy röplabda versenyen. Nagyon szép példányt találtam, rikító kék és narancssárga színű, tehát már messziről látszik, hogy nem lehet elhagyni... Sportbolt után Attila étterembe mentem, ahol Szandra dolgozik. Vele is beszélgettem egy kicsit, illetve ettem egy sütit :)

Most este voltam a Dunán is, Pepivel. Megvolt az idei év első fürdése kedvenc folyómban, ráadásul a kutya is rájött, hogy ő tulajdonképpen nagyon szeret úszni :D Vittem fényképezőt, de nem nagyon lett róla értelmes kép, mert folyamatosan ficergett, meg pancsolt... :D



2 megjegyzés:

  1. mennyibe került ez az ékszer? nagyon jó, és most látom, hogy saját magam tervezhetem meg! :D

    VálaszTörlés
  2. 3800-at fizettem a nyakláncért meg a 2 gyűrűért összesen :) (és itt lakik a Laura az utcánkban, két házzal arrébb :D)

    VálaszTörlés