2012. június 5., kedd

Zónaedzés

Még múlt héten kaptam Emőkétől egy pendrive-nyi Péntek Enikő- féle zónaedzést. Ma jutottam el odáig, hogy ki is próbáltam. 5 perc bemelegítés, 25 perc has-popsi zóna, 25 perc hát-popsi zóna, majd 5 perc nyújtás. 
Véleményem: állati jóóó volt! Először is alaposan megizzadtam és elfáradtam a végére. Volt benne jó néhány új gyakorlat, más volt mint Réka vagy Alexandra edzései. Nekem talán picit jobban is tetszett, de lehet, hogy ez még az újdonság varázsa... bár, nem, mert az izzadságcseppek a homlokomon alátámasztják, hogy jobb volt :) Holnap miután megérkezünk Kehidára, és estefelé még lesz energiám, akkor megcsinálom újra, de lehet, hogy nem ugyanezt, mert van has-kar zóna is, illetve kardio-intervallum edzés is :) Nekem mindenesetre nagyon bejött, ezentúl Enikővel is fogok tornázni :)
A honlapján is ajánlatos körülnézni: zónavideók, edzésterv kérés e-mailben, táplálkozási tanácsok... sok minden megtalálható rajta, ingyen. Én már fel is iratkoztam a hírlevélre és az edzéstervre :) www.tornavideo.hu 

Nem mellesleg, nagyon szép nő, szuper alakja van :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése