2012. június 4., hétfő

Jurassic Park

Nem tornáztam ma, de annyira fel vagyok pörögve, hogy a szervezetem szerintem több kalóriát égetett el az elmúlt pár órában, mintha egész nap boxoltam volna... :D

Tegnap kivittem Pepit a Kanális partra sétálni, azzal a nem titkolt szándékkal, hogy őzet szeretnék fotózni. Sajnos, őzet nem láttam, de ahogy sétálgattam egyszer csak megakadt a szemem egy apró, picike, kék ékszeren, ami egy víz fölé nyúló faágon ücsörgött: egy jégmadár! Életemben egyszer láttam eddig jégmadarat, de az csak átrepült a Kanális felett és annyi volt. Ez viszont ott pózolt nekem a gallyon! Életemben nem mozogtam még olyan csendesen és óvatosan, mint tegnap akkor és ott... Pepi persze folyamatosan ökörködött körülöttem, de a madaramat ez nem zavarta: valószínűleg még neki is leesett, hogy Pepi nem minősül csúcsragadozónak... :D


A jégmadár portfólió után besétáltunk a szántóföldre is, mert azért a nagy örömben nem akartam feladni az őzeket sem, de most nem ugrott fel egy sem előttünk... Viszont Pepi legalább jót ugrált a nagy fűben, illetve találtunk egy rakás tollat -a tollak tulaját valami felfalhatta... 


Hazajöttem, letusoltam, aztán már csak tower defense játékot játszottam (Kingdom Rush, keressetek rá, nagyon jó :D), majd 11 körül köszöntem el Robitól. Bevetettem magam az ágyba, felkaptam a Monszunt és éjfél után pár perccel csuktam be... annyira nagyon jó az a könyv! Megmerem kockáztatni, hogy egy picit talán jobban is tetszik, mint a Taita-kötetek, pedig azok aztán szuperek voltak... Még sírtam is, amikor tegnap olvastam, de majd elmesélem a történetet, ha a végére értem... :)

Ma délelőtt vettem pár dolgot (tusfürdőt, sampont, ilyesmiket), mert ugye szerdán indulunk Kehidára. Egyelőre Istivel és Julival, Robi és Isti barátnője majd később jön - de ezt említettem már. Itthon ebéd, majd Rikivel elmentünk hozzájuk és filmeztünk. A Ragyogást néztük meg. Annyira talán nem is lett volna félelmetes, mint egy mai horrorfilm, de végig az az ijesztő zene ment alatta, és akkor is kerülgetett a szívinfarktus, amikor éppen nem történt semmi érdekes... :D  Jack Nicholson a főszereplő, őt is nagyon szeretem, mint színészt. Ő is játszott valamikor Jokert, és ezt a filmet elnézve totál meg is értem, hogy őt választották, mert elég őrült feje van... :D Mindent összevetve nem volt rossz film, de majd egyszer sort kerítek a könyvre is. Olvasva minden jobb! 

Valamelyik nap B. Nándival utaztam egy buszon, amikor Csanádra mentem. Kérdeztem, hogy dolgozik-e most valahol és mondta, hogy igen: egy német családnál, hüllőknek készít terráriumokat, és ha van kedvem nézzem meg, mert nagyon jó: vannak kajmánok... Na, nekem több se kellett, kajmánt meg nem lát minden nap az ember, szóval ma sort kerítettem a látogatásra... És teljesen el voltam ájulva! Nem csak kajmánok voltak, hanem egy kaméleon, egy leguán, egy halom kígyó, két terráriumnyi agáma és egy falka teknős... Istenem, álmaim munkahelye! Teljesen odáig voltam meg vissza, hogy végre pózolhatok kaméleonnal (levett a srác a lábamról rendesen :D), simogathatok kígyót, puszilgathatok kajmánbébit... :D A legkedvesebb hüllő számomra azonban az agáma... Őket is megszeretgettem: kaptam egy nagyobb illetve egy kisebb példányt is :) Jajj, annyira nagyon jó volt! Ráadásul a család legnagyobb gyerekével, Maximillian-nal is megtaláltam a közös hangot, pedig ő csak alig makogott valamit magyarul, de úgy látszik, hogy az állatszeretetnek egy nyelve van az egész világon.... :) Nándi csinált egy csomó képet, majd amikor már megunta, akkor Maxinak adtam a masinát, és ő is klassz fotósnak bizonyult: gyorsan megtanulta kezelni a gépet: zoom, visszanézés, ment mindent :D Szerintem egy óra alatt lőttünk vagy 150 képet, úgyhogy bocsássátok meg, de most csak néhányat teszek ide fel... :D







 Addig rohangáltam nagy lelkesen fel s alá az állatok közt, mire Nándi megjegyezte, hogy kéne nekik egy etető/takarító ember, aki nem fél ezektől az apró dinoszauroszoktól, és mi lenne ha... ? :) Mondtam, hogy sajnos csak augusztusban leszek itthon, de ha augusztusban még áll az ajánlat, akkor nagyon szívesen elvállalom :) Nándi fordított a németeknek, akik mondták, hogy persze, meg ha esetleg hazajövök Kehidáról, akkor besegíthetek 1-1 hétvégi napon is, hogy beletanuljak. Meg lehet ezt suli közben, hétvégente is csinálni, úgyhogy nem akarom elkiabálni, de nagyon remélem, hogy Zala megyéből hazatérve, augusztusban is lesz munkám... Ráadásul egy ilyen munka, ahol állatok közt lehetek! Ezekre pedig aztán garantáltan nem vagyok allergiás... :D Jaj, csak lehessen, lehessen, lehessen! Olyan szívesen gondoznám ezeket a kis hüllőcskéket, ebben a mini Jurassic Parkban! :)

Áh, teljesen fel vagyok pörögve, pedig az idő most jól elromlott, és mindjárt leszakad az ég, de semmi baj, nem szegheti kedvem! Nemsokára megyek be városba, beülünk valami cukrászdába Brigivel :)

1 megjegyzés: