2012. június 18., hétfő

Újra éjszakázom, ahogy tegnap is. Azért napközben aludni 5-6 órát, az nem ugyanolyan, mint éjszaka pihenni, úgyhogy már alig bírom bírom nyitva tartani a szemem. A jó hír, hogy szombat este megérkezett Robi és Isti  :) Arra jutottam, hogy másfél hét az rengeteg idő nélküle, soha nem akarok ennyit külön lenni tőle... Annyira hiányzott már és olyan jó volt hozzábújni! :)
Amúgy meg itt virrasztott velem a recin tegnap is, meg ma is: miután elvégeztem minden feladatot, Spartacust néztünk... Húú, kezd izgalmassá válni! :) Robi most ment aludni, fél órája (dejóneki), de nekem még van két és fél órám reggel hétig.

Isti hozta a Nikonját, eddig még csak kézbe mertem venni, kipróbálásra még nem volt alkalom, de majd mindenképpen sort kerítünk rá :D Meg akarom majd kérni, hogy csináljon rólunk is képeket, csak előbb ki kell aludnom magam, mert a szemem alatt hatalmas karikák éktelenkednek... :D

A tegnapi Toxic Vision-ruhák nézegetése után kedvet kaptam valami nagyon dög, rockeres fotósorozathoz, de azt majd augusztusban otthon fogom megvalósítani, tesóimmal, vagy Fannival :D Ennek örömére kaptok megint egy T.V. gatyót, ami egyébként magyar forintba átszámolva kb. 40 ezer... Elég durva ára van, de már megnyugtattam magam, hogy úgy sincs hova felvennem ezeket...  De gyönyörködni szabad! :D


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése