2012. június 17., vasárnap

Toxic Vision

Így hajnali négy óra tájban böngésztem a neten és találtam egy ruhatervező csajt, aki Toxic Vision címszó alatt tervez ruhákat, és állítólag sittysutty elkapkodják a gönceit... Nos, az én pici rocker szívem ezt tökéletesen meg is érti ezen képek láttán: 


  


A baj csak az, hogy nem vagyok egy rock banda énekesnője, mert ezeket a darabokat csak színpadon tudom elképzelni, illetve esetleg még Rockmaratonon, de abból meg úgyis idén lesz az utolsó, pénzem meg úgy sincs ilyen ruhákra... Mondjuk, van egy- két olyan darab, ami talán még Maratonra is túl extrém lenne :D Mindenesetre, nézegetni szabad, attól nem lesz rosszabb se nekem, se a pénztárcámnak... :D (Csak úgy meg teljesen felesleges lenne ilyen szépeket venni, mert a gyógytornász karrierembe nem nagyon kapnának helyet szegénykék...)

Hm, mondjuk ez a farkasos mellény nem is lenne rossz a hétköznapokban... Ezt azért felhúznám szimplán az utcára is :



Facebookon van még fent egy csomó szépség (és én most csak így randomban feltettem pár képet, de több száz ruháról van még fotó, és vannak ezeknél szebbek, extrémebbek is...), megyek is, és fájdítom a szívem tovább... Legalább van, ami ébren tart éjszakai recepciózás közben :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése