2012. június 20., szerda

hőségriadó

Többet nem leszek éjszakás, mert Robi vette át a helyem. Az én feladatom a délelőtti konyhában tartózkodás, illetve a masszírozás lesz, ha Begi végre megtanít azokra a technikákra, amiket nem tudok még. Ma délelőtt már volt két aromaterápiás svéd masszázsom és a két hölgy, akiket "meggyűrtem", azt mondták, hogy nagyon jól esett nekik :) Akkor én most büszke vagyok magamra :) Julitól kaptam házi feladatot is: meg kell tanulnom a talp reflexzónáit. 

Tegnapelőtt voltam futni, de elég későn indultam neki, mert már sötétedett, és két rókával is találkoztam menet közben. Visszafelé már eléggé kapkodtam a lábam, mert rájöttem, hogy az ösvény melletti derékig érő növényzetben már mozognak más élőlények is... :D 
Tegnap délután fél 4-től este 8-ig óvónéni is voltam: a játszószobában kellett gyerekekre vigyáznom :) Javarészt elvoltak a laptopon lévő mesékkel, de azért levágtam velük egy memóriakártya partyt is, aminek az lett a vége, hogy csúfosan kikaptam :D Az Így neveld a sárkányod c. film közben az egyik kislány, aki lehetett vagy 5 éves, elaludt az ölemben... annyira cuki volt! :)
Miután a gyerekekért jöttek a szülők nyakamba kaptam Isti gépét, ami egy Nikon D4000. Elég komoly gép, de nekem komolytalan céljaim voltak vele: csak kipróbálni, kattintani vele párat, megnézni hogyan kell rajta ISO-t állítani, meg ilyesmiket... Jól elvoltam vele, de ismét későn indultam neki a vidéknek, mert már lebukott a nap, amikor elindultam... Azért pár növénykét lencsevégre kaptam:




Ma reggel héttől kb. délig a konyhában mókoltam (illetve 9-10-ig volt a két masszázs), aztán délben bedőltem a Robi mellé, aki tegnap éjszakás volt, és bőszen aludt, de nekem sem kellett két percnél több, hogy lerendezzek egy laza két órás szunyálást... :D Így jár, aki hajnali egyig Spartacust néz... :D Miután kettőkor kimásztunk az ágyból, megebédeltem, majd kimentünk kicsit pancsolni a medencébe, és végre! Csináltam normális képeket:



 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése