2012. június 3., vasárnap

A nyár első bejegyzése

Működik a paraszimpatikus idegrendszerem, így a vasárnapi ebéd után, és kb. pont arra van csak erőm, hogy blogoljak... :D Megint kicsit képesre veszem a figurát, fotóztam megint sokat a napokban... :)

Pénteken voltunk kint Tamással és a kutyákkal sétálni a Kanális parton. Régen voltam arrafelé, jól esett megint ott csatangolni egyet, mint anno gimnazista korunkban, amikor a másnapi matek házin kívül nem volt semmi gondunk... Tulajdonképpen még a matek házin sem problémáztunk... :D Nagyon jó fotókat sikerült készítenem gyíkokról, egy őzről és egy törpekócsagról... :) Lehet, hogy kimegyek ma este is, és megpróbálok lencsevégre kapni még egy-két őzikét... :) 






Séta után biciklivel mentem ki Csanádra, ugyanis szombaton mentünk biciklis túrára Robival és anyukájával :) A Mogyisok szervezték a banzájt: a szekszárdi hídig meg vissza kellett tekerni, utána pedig paprikás krumplit főztek a Rév Csárda mellett, egy kis telken :) Elég hamar odaértünk, visszafelé pedig nem kapkodtunk: én Melindával beszélgettem, Robi pedig előrehúzott és ő ért vissza a Révhez legelsőnek... :D


 Péntek esti képek :)

 Szombat: egy halastavon készült két kép, illetve a szekszárdi hídnál :)

 A tegnap estének úgy indultunk neki, hogy csak biliárdozunk egyet, aztán jövünk is haza, de nem így történt... :D Este hétkor lementünk Robival, Hugival és Ivettel a Sziklába, biliárdozni. Egy óra alatt két kört játszottunk, de egyikünk sem nyert, mert a fekete golyót képtelenek voltunk bejátszani a lyukba... :D
Hugi hazament, Ivett pedig kérdezte, hogy lejövünk-e Strongba... Menjünk! Lehívtuk Dénest is, aki alig akart bejönni, de végül nem bánta meg ő sem :D A Nemzeti Összefogás Napja alkalmából Erdélyből érkezett hozzánk a Knock Out nevű banda, ők húzták a talpalávalót. Először kicsit sután bámultuk őket, mert nem ismertük a számokat, de 2-3 nótával később már úgy roptuk, ahogy illik :D Nagyon jó kis rock and rollt és bluest játszottak, meg persze némi népzenét, vagy legalábbis ahhoz hasonlót. A számok refrénjét hamar meg lehetett jegyezni, így egy nagyon jót sikerült bulizni rájuk... Hajnali egyig tuti ott voltunk, de az az igazság, hogy nem néztünk az órára, így szerintem még tovább is... Robi és Dénes még cd-t is vettek a végén, amiket dedikáltattak a bandatagokkal. A gépet sajnos otthon hagytam (az aksijai is le vannak merülve), így fotózni már nem fotóztam tegnap este, de képek nélkül is szuper este volt :D Nekem már nagyon hiányzott egy ilyen klassz élőzenés rock buli... Azt sem tudom, hogy mikor voltam utoljára koncerten... Szégyenszemre elég régen, de most feltöltődve várom a Rockmaratont, ki nem hagynám...! Úgyis ez lesz az utolsó, meg elvileg jövőre már dolgozni fogok, és nem biztos, hogy nagyon lesz időm fesztiválozgatni... 

Elég sokáig voltunk ma ágyban, fél 12-kor sikerült kimászni onnan :D Robit kivittük a buszmegállóba, mi pedig mentünk Zoli nagybátyámékhoz ebédre. Marhahúsleves, másodiknak krumpli, mindenféle hús, és saláta, desszertnek pedig reszelt túrós és gyümölcstorta... Annyira nagyon jól laktam, hogy még most is alig bírok mozdulni, és egy órája folyamatosan csuklok... :D
Zoliék Baja külvárosában laknak, egy erdőszélén, és az ő udvaruk is tele van fenyőfával. Láttunk mókust is, ami lemászott a fűbe és ivott a kerti tóból... :) Két fa közé Zoli felkötött nekem egy függőágyat és abban sziesztáztam ebéd után egy kicsit. Ugráltam a trambulinon is, amit nem régen vettek, valamint játszottam Alfréddal és Bogárral, a két kutyával :) Bátyám mondta, hogy reggelente szokott ücsörögni egy nyúl a házuk előtt, a földúton, illetve körülöttük járnak-kelnek az őzek... Basszus, én is ilyen helyen akarok lakni! Már közöltem is Robival, hogy ennél alább nem adom, mert én állatokkal körülvéve akarok élni... (Bár, ha belegondolok, ez egy városon belül is tökéletesen teljesül...) De az a minimum, hogy lesz két fa az udvarunkban, ami közé ki lehet lógatni egy függőágyat, mert az abszolút nagyon feelinges... :D 

Gondoltam, hogy ma még tornázok egyet, de szerintem csak séta lesz belőle, mert olyan erőtlennek érzem magam, hogy nagyon... Relax-vasárnap lesz: olvasás, pihi, séta, aztán majd holnap tornázok egyet... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése