2012. május 30., szerda

Kedvenceim :)

Még mindig A hazafi hatása alatt vagyok, és mivel nem igen van most elfoglaltságom, ezért eszembe jutott, hogy írok egy bejegyzést nektek, amiben felsorolom kedvenc színészeimet, színésznőimet... :) Sorrendet nem tudok felállítani közöttük, a sorszám csak a rend kedvéért van ott... :)

1. Mel Gibson 
Na jó, itt él a sorszám. Ő az abszolút kedvencem! Talán nem az a tipikus hollywood-i szépfiú, de én élek-halok érte, ha lehet ezt így mondani... :) A Rettenthetetlen című film nálam a number one, ott szerettem belé :) Az volt az első film, amin -emlékeim szerint - sírtam. Apánál néztem, és amikor a végén bejött, én ott ültem az ágyon és ömlöttek a könnyeim, apa pedig megkérdezte: "No, csak nem megsirattad William Wallace-t?" Csak de. És azóta ahányszor megnézem azt a filmet (bárhol, bármilyen körülmények között képes vagyok leülni és végignézni, újra meg újra), annyiszor sírok rajta ugyanúgy... Nem véletlen kapott 5 Oscar-díjat... A napokban megnézett Hazafi is kiváló alkotás, valamint most néztük meg a Váltságdíjat is, amiben szintén ő játszik, és az is átkozott jó mozi! :) Kedvencem még a Jelek, valamint nem csak mint színészt, hanem mind rendezőt is szeretem, mert pl. az Apocalyptót láttam minimum 10x, de ugyanúgy végig tudom izgulni, mint amikor először láttam a szegedi moziban...



"A szíved szabad! Légy bátor és kövesd!"

2. Heath Ledger
Legyen ő a következő a sorban, mert Ő alakítja Gabrielt a Hazafiban... Őrá először a Lovagregényben figyeltem fel, majd hosszú hajú különcként a 10 dolog, amit utálok benned c. filmben. :) Ő viszont nagyon is szép fiú... Az nagyon tetszik, hogy nem csak jóképű, kedves srácokat játszott el, hanem a Batman-ben ugye Jokert is. Nem semmi átalakuláson esett át... :) Elmondhatatlanul sajnálom, hogy 2008-ban meghalt, hatalmas színészt vesztett a világ, az biztos...



3. Anthony Hopkins
Valamit nagyon tud az öreg! Annyira profi módon játszotta el az őrült, mégis megnyerő gyilkost, Hannibal Lectert, hogy nagyon! :D Oscar-díjat is kapott A barányok hallgatnak c. részért. 1993-ban II. Bözske királynő lovaggá ütötte, szóval a teljes neve Sir Anthony Hopkins :) Terveim közt szerepel a Ha eljön Joe Black c. film... egyszer már elkezdtem, de nagyon hosszú, és sajnálatos módon elaludtam rajta, de állítólag nagyon szuper, csak még nem volt alkalmam azóta újra nekiállni...



4. Gerard Butler
A 300-ban ő alakította Leonidas királyt, csak ott szerintem nem lehet felismerni, úgyhogy amikor azt a filmet láttam, akkor még nem is tudtam, hogy kivel állok szemben. Aztán láttam a PS I love you-t, valamint a Spílereket, meg még pár másik filmet, és akkor már tudtam, hogy igen, ő kedvenc :) Őszintén szólva, engem Zoli apura emlékeztet az arca, lehet, hogy azért szeretem annyira :)



5. Michael C. Hall
Aki nyomon követte az előző blogomat, az tudja, hogy az elmúlt hónapokban végeztük ki Robival a Dexter első hat évadát. A kedvenc sorozatom lett. Dexter, a szerethető sorozatgyilkos :) Elképesztően okos és jóképű vérnyomelemző, aki szabadidejében rossz fiúkat végez ki... Így lépett be a kedvenceim sorába Michael C. Hall. Állítólag Hodgkin-lymphomája volt, amiből már meggyógyult és így neki tud kezdeni a 8. évadnak. A Golden Globe díját sapkában vette át, nagyon meghatott a kép... 




A nőket hagytam a végére, de belőlük csak két nagy kedvenc van:

1. Angelina Jolie
Tudom, hogy elég szabad szellemű, hogy tele van tetoválásokkal, hogy olyan, mint egy betörhetetlen kanca, de én pont ezért szeretem. Szerintem, ő a legszebb nő, aki csak létezik. Mondták sokan, hogy nem is, mert milyen a szája, meg satöbbi... de, akinek nem tetszik ne nézze. Véleményem szerint gyönyörű. Apukája is színész, Jon Voight, szóval volt kitől örökölnie a tehetségét. Minden filmjét szeretem (legalábbis, amiket láttam :D), de különösen a Csontembert, és az Eredendő bűnt... :)



2. Hilary Swank
A PS I love you-ban szerettem meg, aztán a Millió dolláros bébiben maximálisan tudtam vele azonosulni, mint a kezdetben ügyetlen boxoló lánnyal... A filmnek aztán sírás lett a vége, nagyon nagy hatással volt rám... Amit mindenképpen meg fogok még nézni: A fiúk nem sírnak, mert ezért kapott Oscart. Sokan mondták már, hogy hasonlítok rá, és ennek igazán örülök, (csak nem hiszem el :D) mert szerintem ő is nagyon szép nő.



Remélem, kedved kaptatok filmet nézni, és ismét megtudtatok rólam olyan infókat, amiket eddig még nem... :) Jó éjszakát!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése