2012. május 22., kedd

Ensiferum

Sajnos, a júniusi, budapesti koncertjükre nem fogok eljutni, pedig már egy éve készülök rá, de az anyagi helyzetem nem engedi meg...  De tuti, hogy amint lehetőségem lesz rá, megyek majd még koncertre (még, akkor is, ha az esetleg nem Magyarországon lesz), mert a 2010-es Rockmaratonon felejthetetlen élmény volt... Az elmúlt pár napban kattantam rá erre a számra:


Amúgy a vizsgaidőszakomnak vége is, lehet érte utálni :D Tegnap megírtuk a neurót, ma a pszichót és ennyi. Legrosszabb esetben is 3.9-es KKI-m lesz (csak nem buktam meg egyiken sem... :P), ha pedig mindkettő ötös lesz, akkor 4.2-vel fogom zárni a hatodik szemeszteremet.
Felhívtak ma, hogy jövő hét szerdán mehetek megint melózni egy napot, ami tök szuper, jól jön még egy kis pénz :) Ma is dolgoztam picit: interjút készítettem Kránicz professzorral. Ő a tanszék vezetőnk, most fog nyugdíjba menni, és az elmúlt években rengeteg mindent tett a magyar ortopédiáért, úgyhogy bőven volt, mit mesélnie. Készítettem egy kb. fél órás hanganyagot, aztán az alapján írtam meg itthon a több, mint két oldalas interjút. De az újságírásnak még nincs vége: ma este lesz még beszédem Bencével és Ágival, karunk új HÖK elnökével és alelnökével :)
A mai napban csak az a szörnyű, hogy egész nap esik szakad az eső... Az volt a szerencsém, hogy Rüzs tudott kölcsönadni esernyőt.... mondjuk, a tuskó sofőrök ellen nem ért semmit... :/ Természetesen a cipőm és a nadrágom szára elég rendesen be/felázott, így most azok száradnak a hősugárzón, én pedig melegszek a takaró alatt, miközben Ensiferumot hallgatok intenzíven, szemem sarkából figyelem a programot író Róbertet, lassan pedig olvasom tovább a jó kis Wilbur Smith könyvemet... :)

3 megjegyzés:

  1. najó, tényleg irigy vagyok, hogy már végeztél. de utálni csak azért utállak, mert megúsztad szóbelik nélkül, én pedig épp szétparázom az agyam egy holnapi miatt, holott totál nyugodt lennék, ha írásban lenne... :DP
    lógasd a lábad helyettem is kicsit!

    VálaszTörlés
  2. én úgy tudom, hogy az ensiferum októberben játszik pesten!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg? :D Én még totál abban voltam, hogy június 12... Azt néztem még valamikor régebben... De ha október, akkor király, arra szerintem tudok majd menni :D

      Törlés