2013. július 28., vasárnap

Történések

Nem biztos, hogy ez a rendszeresre ígért frissítés olyan rendszeres lesz... Bevallom, hogy se időm, se kedvem nincs mostanság a blogíráshoz... Egész héten dolgoztam, amikor pedig éppen nem, akkor Dexterrel vagy Robival voltam, illetve megjött a Trónok harca 5. kötete is, így pénteken és ma is sikerült vele lemenekülnöm a Duna partra, ahol szép csendben és nyugodtan tudtam barnulni illetve olvasni két órát...

Dexterrel sajnos az állatorvost is megjártuk a héten, mert hétfő este toklász ment a fülébe és mehettünk az esti ügyeletre... Altatásban lehetett csak kiszedni a hallójáratából az alattomos kis növényi részt... Elég drága sétáltatás volt, de nem számít, a lényeg, hogy jól van és az altatásból eredő kómát is kiheverte egy éjszaka alatt... :)
Amikor csak lehet a sétáinkat úgy időzítjük, hogy tudjanak játszani Max-szel, az egy éves pitbullal, aki itt lakik tőlünk nem messze és elég jó barátok lettünk az elmúlt két hétben... :) Ma este is velük voltunk: 




A sok játék mellett azért folyik a tanítása is, már a nyomkövetés alapjait is elkezdtük... :) 


A héten az edzést is sikerült beépítenem az "órarendembe": kétszer volt súlyzós edzés, pénteken pedig 40 percet kardióztam... Nagyon ömlött rólam a víz, de megérte, jól éreztem magam utána :D És most már másolok kulcsot is a teremhez ígérem, és akkor olyan időpontokban tudok elmenni, amikor nekem tetszik... :)

Tegnap voltunk kint Martinnal a Déry kertben: megkértem, hogy örökítsem meg olyan formámban, amilyen a bankettünkön voltam, illetve egy szivárványos-kígyós ruhában, amit két hete sikerült beszereznem... :)


 
 A fotózás után egy finom ebéd, majd mentem Petráékhoz gekkókat takarítani :) Este pedig Déneséknél volt nyuszi-party, ami nem arra utal, hogy Playboy lányok vettek minket körül, hanem hogy nyúlpörkölt volt a vacsora :) Nem sokat voltam ott, mert fél nyolc felé sikerült csak odaérnem, 10 felé pedig indultunk is haza. Mondjuk az egész heti rohanás után nem is bántam, hogy időben sikerült ágyba kerülnöm... :)




Ma délelőtt szelektáltam a ruháim közt, adtam is Húginak egy csomót. Délben családi ebéd, mama és Zoli szülinapját ünnepeltük. Kaja után Barbival gyorsan átszaladtunk a Tescoban lévő Herbária üzletbe és kaptam tőle egy nagyon szuper papucsot (Dr. Batz), amiben nem fog leszakadni a derekam gyógytornász pályafutásom során... Délután Duna a könyvvel, este pedig Dex és Max, mint ahogy fentebb említettem :) 

A jövő hét elég érdekes lesz, majd beszámolok a történesekről megint... Ahogy időm engedi... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése