2013. július 10., szerda

Jókedv :)

Örömmel jelentem, hogy kilábaltam a betegségből, és munka-fronton is csupa jó dolgok történnek, de erről majd később :) 

Vasárnap voltunk Esztiéknél Dexterrel: kutyáink jót játszottak az utcán, de elég jól szétbombázták a kertet, így kedden már a Kanális partra vittük le őket Andival, ahol aztán kedvükre rosszalkodhattak :) A végére nagyon elfáradtak, öröm volt őket lassú üzemmódban látni :D



A mai napom elég aktívan telt, este fél hétig melóztam, délután már Marcoéknál takarítottunk Húgival. Mielőtt odamentünk volna beszaladtunk a városba: végre megvettem azt a pöttyös Origami bikinit, amit már márciusban kinéztem magamnak, de csak most lett rá pénzem. Az eladó nő egy tündér volt, és megkérdezte, hogy hol lesz a fürdés? :) Én pedig mondtam, hogy szombaton lesz a diplomaosztós ebédem, és medencés buli lesz unokaöcséméknél. Erre gratulált a diplomámhoz és adott ajándékba a bikini mellé egy négyezer forintos Poppy pizsomát :D



Mire végeztünk a takarítással és etetéssel, addigra nagyon elfáradtam, ráadásul még egy piton is lekakilt, ami igazán kimaradhatott volna a napi programjaim közül... :D

Hazaérvén gyorsan megvacsoráztam, majd pórázra tettem Dexet és megrohamoztuk a naplementében fürdő Kanális töltést, ahol sétáltunk egy jó nagyot :) Semmi gyakorlás, semmi munka (ezt most reggel hétre időzítem, amikor még fitt az agya és nincs meleg), csak séta és felfedezés :) Nagyon jó képeket sikerült róla alkotnom, szerintem az eddigi legjobbakat... :) 




A nap első és utolsó sugarai alatt megtett léptek a kutyáddal... megfizethetetlen pillanatok, amiket senki nem vehet el tőletek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése