2013. július 30., kedd

jó hír :)

Eddig is tudtam, de nem akartam elkiabálni, amíg nem volt 100%-ig biztos... Most, hogy túl vagyok a papírok elintézésén, örömmel jelentem, hogy aug. 1-étől a bajai Szent Rókus Kórház traumatológia osztályának gyógytornásza vagyok! :)

Reggel héttől, délután háromig tart majd a munkaidőm, az első két hétben Anett fog betanítani. Utána lehet, hogy egyedül is maradok az egész osztályon, mert Anett kismama és megy szabadságra, és arról még nem tudok, hogy az ő helyére is felvettek volna valakit, de majd kiderül... :D 

Ennek örömére ma bevásároltam magamnak: csupa olyan dolgot vettem, ami fehér (pólót, nadrágot, fehérneműket). Elvileg lesz majd egy zöld, baleseti sebészet feliratú pólóm (sőt, már kaptam is egyet, de az az előző gyógytornászé volt), csak úgy néz ki a jelenlegi helyzet, hogy a kórházban a legnehezebb feladatok közé tartozik, hogy kerítsenek nekem egy normális felsőt... :D

Holnap van az utolsó nyári napom, ha úgy vesszük, így megpróbálom majd kihasználni rendesen, mert csütörtöktől kezdődik a nagybetűs Élet... Kíváncsi leszek, milyen lesz és hogy hogyan fogom majd bírni. Ki kell alakítanom egy új időbeosztást és egyensúlyt... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése