2013. május 20., hétfő

Agyszétkúró

Mivel menten szétrobban az agyam, és jelenleg arra várok, hogy a belga csoki és a tejeskávé kifejtse áldásos hatását, ezért úgy döntöttem, hogy írok pár sort. 

Múlt héten felmentem Pestre, de a kutyakiállításra sajnos nem jutottam el, hagyjuk is... De legalább nem voltam otthon, túléltem életem első önálló metrózását és Esztivel töltöttem egy napot :)A következő kutyakiállítás, ami tervben van, egy olyan lesz, amin már Dexet fogom felvezetni, ugyanis kiderült, hogy a tenyésztéshez kell legalább egy cím... :)

A szóbeli tételek tanulása nagyban zajlik, de jelenleg úgy vélem, hogy inkább tennék még egy gyakorlati államvizsgát, mintsem ezekkel vesződjek... 62 tétel van, a terjedelmük másfél és 15 oldal között változó... Most éppen azon akadtam ki, hogy elektroterápia... Utálom, régen is volt, nem is emlékszem rá, és mégis minek kell nekem még azt is tudni? Mára még van négy, és ha holnaptól 7 tétel/ nap sebességgel haladok, akkor marad két napom az ismétlésre... Szeretnék most 8 nappal előrébb lenni... 

Azért történt jó dolog is, ugyanis tegnap hoztunk Robiéknak egy kölyök kuvaszt, Hektort :) Balotaszállásra kocsikáztunk el érte. 8 hetes kis jegesmedve (annyi idős, mint Dexter :D), aki nem úszta meg a fotózási mániámat és már gyártottam róla egy raklapnyi képet... :) Nagyon aranyos kis maci, olyan mintha folyton mosolyra húzódna a szája :)


És a bónusz kép: a világ legszebb görbelábú tacskója, Pepi :D


Nem tudom, mikor jelentkezek legközelebb, de ha jövő hétig nem, akkor kérnék május 28-ára egy hatalmas, utolsó nagy hajrát! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése