2013. május 15., szerda

3/4

Nagyon köszönöm mindenkinek, aki egy kicsit is gondolt rám az elmúlt három napban... :) Örömmel jelentem be, hogy az írásbelim ötös lett, a mai gyakorlatom pedig hármas. Ez utóbbi lehetett volna jobb is, de ahhoz képest, hogy úgy mentem oda, hogy "csak legyen meg a kettes"... tökéletes :D Már csak egy szóbeli vizsga választ el attól, hogy gyógytornász legyek, de az csak két hét múlva lesz, addig pedig még csodálatosan meg fogom tanulni a tételeket. Régen éreztem magam ennyire elégedettnek, megkönnyebbültnek és boldognak :) A nehezén már túl vagyok, 75%-ban már gyógytornász vagyok... :) így, hogy már túl vagyok a nehezén, visszagondolva: nem is volt olyan rossz ez az egyetem... :D 

Most pedig indulok Pestre, Esztiékhez, holnap pedig Világ Kutyakiállítás :) Az elkövetkező napban nem fogok semmit tanulni!! Majd péntektől... :)


1 megjegyzés: