2013. április 10., szerda

WTKA Európa Bajnokság, 2013, Baja

Talán csütörtöknél hagyhattam abba, amikor is leadtam a szakdogámat... Aztán nem sokkal később hívott csoporttárs Robi, hogy a konzulensünk észrevett egy hibát: a borítón elírtam egy szót, és az úgy aztán nem maradhat... Már telefonáltam is haza, hogy itt bizony újra kell kötni az egész harcos kutatásomat, de aztán hál' istennek újra hívtak, hogy elég lesz csak a cd-t újraírnom, mert az marad bent a karon, a szakdogát úgyis visszakapom. Szuper. A pénteket az írószerben kezdtem, de ott jól kitolt velünk a Word és szétugrott az egész irományom... Melindának egy órájába került, mire megcsinálta normálisan... Délre értem vissza Pécsre, és akkor már kellőképpen tele volt a hócipőm, mert 3 nap alatt 3x utaztam oda-vissza a Pécs-Baja távon... A cd végül leadásra került, igaz csak a portásnak, mert délben már senkit nem találtam bent, de a lényeg, hogy célt értem :) 

Kora délután már vissza is értem Bajára, és ha emlékeim nem csalnak, akkor aznap délután a tesztkönyvvel kínlódtam. Fotóznom ekkor még nem kellett menni, mert pénteken még csak mérlegelés volt, de igazából annyira tetszett a dolog, hogy legközelebb szívesen segítek majd a szervezésben is... 

És akkor EB, szombat. Szandi írt, hogy fél 10-re trappoljak át a Frankelba, és akkor bele is vethetem magam a melóba. A Martintól kölcsönkapott vaku és obi nagyon jól szuperált, de mindemellett a gépem súlya tisztességesen megnőtt, és fél óra után már úgy fájt a csuklóm, hogy biztos voltam egy ínhüvelygyulladásban vagy valami hasonlóban... :D 
Újév óta nem ettem pizzát, mert ez a kikötés is részét képezte annak a bizonyos fogadalomnak, de mivel most azt kaptunk ebédre, ezért erre a hétvégére megszegtem az ígéretet. Szégyelltem is magam miatta, de már jóvá tettem bűneimet... :) 
Este rám írt egy igazi bajnok, Tibi, aki azonosított, mint fotóst, és hamar kiderült, hogy állati jó fej :) Szóval, az új ismeretségnek is örülök :) Blogja a linkek közt!

Néhány kép szombatról...





 
 A vasárnap is hasonlóan kezdődött, mint a szombat. Ekkor már a döntők zajlottak, izgulhattunk a bajai harcosokért. Én megint végig kattogtattam az egész napot, csak éppen az volt a probléma, hogy a gép aksija akkor mondta fel a szolgálatot, mielőtt Paki meccse elkezdődött volna... Igaz, hogy felvette rajtam kívül két fickó is, két hatalmas kamerával, de azért boldog lettem volna az az akkumulátor bírta volna még 20 percet... Paki ugyanis akkora hatalmas KO-val győzött, hogy nem győztem kiesni a szemeimen... Nem hogy ilyet, de semmilyen kiütést nem láttam még élőben, így teljesen megdöbbentő volt így végignézni.A videó, de nem tőlem...


És akkor pár vasárnapi fotó. 





Paki és az aranya :)
Paki és András :)
Warrior Team :)

Szuperül éreztem magam, elszórakoztam volna még pár napig a tornacsarnokban, az biztos. Remélem, lesz még ilyen... :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése