2013. április 21., vasárnap

Hullámvasút

Magamhoz képest régen írtam, de ez lehet, hogy mostanság így lesz... Próbálok készülni államvizsgára, egyelőre sajnos inkább kevesebb, mint több sikerrel... Egyszerűen, kihullanak a fejemből az információk.

Érzelmi szempontból elég vegyes volt a hét, hagyjuk is... Voltak nagyon mélypontok és volt nagyon jó kedvem is... Kezdjük talán a sporttal, attól mindig jó kedvem van :) 

Hétfőn voltam végre Reniékkel kettlebell-ezni. Nagyon élveztem, kellemesen elfáradtam a végére, és másnapra olyan izomlázam lett, amilyen már elég régen volt... Jóformán minden porcikám fájt :D Négy kilóval dolgoztam végig, majd igyekszem fejleszteni a dolgot... Megyek holnap is, de szerintem még nem növelem a súlyt. Szerdán Lilivel voltunk kint futni, a szokásos 30 perces körünket a DVCS töltésen. Csütörtökön kick box edzés :) Futással melegítettünk, majd párnáztunk. A partnerem kérdése, mi szerint "Te a boxtól lettél ilyen izmos?" - nagyon jól esett a lelkemnek és magamban áldottam a konditermet :D A végén pedig Szandi is odajött, hogy tiszta ügyes voltam :) Ma pedig megint futás volt a program :) Elégedett lehetek magammal, így erre a hétre. 

Csütörtökön és pénteken átolvastam a traumatológia tételeket (immáron a napsütötte teraszon), a szombatom pedig rendhagyó volt: felmentem Pestre, meglátogattam végre valahára unokaöcsémet. Fél nyolckor indultam Bajáról, tizenegy órára pedig fel is értem a Népligetbe. Legalább kialudtam magam ezen a rövidke távon. Rikivel az első utunk egy Sparba vezetett, vettünk csirkemellet az ebédhez, majd ezután irány az albérlet. A régi bérház kívülről annyira nem jött be, de a lakás már nagyon barátságos volt, tetszett. Ennek örömére, egyfajta beavatási szertartásként, el is mosogathattam :D Riki megcsinálta a kaját, közben American Horror Story-t néztünk, mert az annyira étvágygerjesztő... Délután elmentünk megnézni a Szabadság-hidat, visszafelé pedig ettünk egy fagyit és mire visszaértünk az albiba, addigra rohanhattunk is az Aréna Plázába, merthogy négykor kezdődött az Eleven testek c. film, amiről végül nem késtünk le, csak a reklámokról... Időzíteni tudni kell, a film pedig jó volt :D Tetszett, hogy nem a teljesen szokványos szemszögből közelíti meg a zombikat... :D
Sajnos, mire végeztünk a vödör popcornnal és a liter light kólával, addigra már indulhattunk is ki a buszhoz... Este hétkor indult és több, mint három óra alatt ért Bajára... 





Mindent összevetve, jól éreztem magam, megyek máskor is :) Eltévedni sem lehet (na jó, de.): csak kimész valamelyik hídhoz, onnan pedig 160 km délnek... és otthon is vagyok! :D 

A mai nap is napozós traumával telt, meg persze halászlével, és az említett futással :) Tegnap volt egy hónapos Dexter, remélem a héten lesznek róla friss fotók. Már alig várom, hogy elhozzuk :) 

Ééééés ma jött egy e-mail, hogy elfogadták a sajtó akkreditációmat, és fotózhatok médiásként a Pécsi Egyetemi Napokon! :D Szerdán Ákos koncert, pénteken Tankcsapda, és végre olyan helyről, ahol mindent látni és hallani fogok: a kordonon belül, drága kis gépemmel és egy VIP kártyával a nyakamban... :D Jujj, már nagyon várom. Azt se tudom mikor voltam utoljára koncerten, de azt hiszem, nagyon rám fog férni a feszültség levezetés így államvizsga előtt... :) (Apropó, bankettre megvettem a ruhámat. Szintitől egy aranyos kis fekete, combközépig érő ruhát. Szerintem, nagyon szuper és csupán 500 Ft volt :)) 


Holnap nem kell mennünk gyakorlatra, mert államvizsgás tájékoztató lesz, de utána a tervek szerint végigtolom az egész hetet, így ha minden jól megy, akkor utolsó héten csak 1-2 napot kell mennem... és ott lesz majdnem az egész hét, hogy tanuljak. Fantasztikus. Igazán túl lehetnénk már végre ezen az egészen, mert már csak arra várok, hogy Dextert babusgassam... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése