2013. március 5., kedd

Technológia, te csodás!

Fél év spórolás után végre elérhető közelségbe került egy Nikon gép, még hozzá Martin D3200-asa. Ma beszéltem vele, és kb. 3 hét múlva veszem meg tőle a kis cukit :) 7 hónapja van használatban és alig 1000 kép készült még vele, szóval jó vásárt csinálunk :)
Teljesen büszke vagyok magamra, hiszen még sosem gyűjtöttem így semmire. Augusztus óta teszem félre a pénzemet egy dobozba, hogy majd kiskutyát veszek. Aztán Robi mondta, hogy ha ügyes vagyok, akkor simán összejön egy fényképező is... És most előbb jön a Nikon, aztán nemsokára a németjuhász... De meg lesz mindkettő! :) És jó érzés, hogy ezt a pénzt én tettem félre, megdolgoztam érte, nem segített benne senki, és most egy olyan tárgyat veszek belőle, ami évekig fog szolgálni, és pénzbeli értékét tekintve az egyik legdrágább kincsem lesz... Kijelenthetem, hogy megérdemlem... Természetesen megmarad a Panasonicom is, hiszen sok emlék fűződik hozzá, és az volt Anya utolsó karácsonyi ajándéka. Több ezer képet készítettem vele, és eszmei értéke felbecsülhetetlen... :)
Ezek után majd egy komolyabb objektívet szeretnék majd, de az szerintem majd év vége felé fog csak összejönni.


Ismerkedés 2012. őszén
A másik dolog, amit nagyon szeretnék, de még több pénzbe kerül, az egy új laptop. Márkafüggő tudok lenni, bizonyos dolgokban, és mivel a mostani Sony-m már 4 éve van velem jóban-rosszban, ezért semmiképp sem szeretnék mást, csak is Sony-t. Ezt néztem ki:

Itt vannak az adatai: katt!
Robi szerint nagyon jó kis masina - ő pedig aztán ért hozzá! :)

Az ára szerintem egész jó, leszámítva a tényt, hogy sok, és csak akkor fogom tudni megvenni, ha diplomaosztóra összejön ennyi... Ezt fogom kérni majd az egész családtól :) A mostani gépemet pedig odaadnám Sárának, hiszen kutyabaja, és így mindenki jól járna :)

Remélem, még ebben az évben összejön a lapos, hiszen ezen nem csak az új Nikonnal készített képeket tudnám retusálni szépen, hanem a WoW is futna rajta :D 

No, mára ennyit a 2013-as tervekről, igyekszem megvalósítani őket ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése