2013. március 6., szerda

Lakberendezés

Siránkozhatnék most megint azon, hogy mennyire elegem van a szakdolgozat írásból, meg abból, hogy itt Magyarországon mennyire katasztrófa a helyzet egészségügy fronton (másban is, de én ezt érzem első sorban), és hogy ma már megfordult a fejemben, hogy mennyivel egyszerűbb és jobban fizető állás lenne, ha elmennék sztriptíztáncosnak... Ráadásul, a rúdtánc tökéletes alakformáló sport, minden izmot megedz... :P 

De mindezek ellenére próbálok pozitívan hozzáállni a dolgokhoz, mert tudom, hogy én egyszer még milliomos leszek... Éppen ezért mertem elmerülni Facebookon a Kreatív Harmony nevű oldalon, ami egy kicsit mindennel foglalkozik, de nekem elsősorban a lakberendezéssel kapcsolatos képeik tetszenek nagyon... Annyiszor gondolkodtam már azon, hogy milyen lesz majd egyszer a házunk, de teljes egészében nem látom, csak részleteket... Tudom, például, hogy akarok majd egy kandallót, mert milyen jó lesz majd előtte heverészni egy kényelmes kanapén, téli estéken, forró csokit szürcsölgetve... :D A kertben lesz majd halastó, és nem utasítanék vissza egy medencét sem, de az akár lehetne beltéri is...Nagyon szeretem a természetes anyagokat, úgy mint a fát és a terméskövet. Anya mindig egy ún. Honka-házról álmodott, ami tulajdonképpen egy gerendákból felépített ház... :) Rönkház. Én sem utasítanám vissza, maradjunk annyiban...


Ha fürdőszobát kéne terveznem, akkor lenne benne egy jó nagy kád, de külön zuhanykabin is, illetve sok-sok polc, amire lehetne pakolni a női kacatokat :D Egy fél polcot azért kiutalnék Robinak is, de szerintem neki annyi elég is lenne... :D A konyhába majd szeretnék egy pultot, és szintén jó sok polcot, és hatalmas konyhaasztalt, hogy legyen mire pakolni, legyen mit összekenni, egy sütés alkalmával és legyen mit takarítani utána... :D No, és lenne egy hatalmas gardróbszekrényem is, aminek tartalmát gyakran kéne frissíteni...

Nos, jöjjön most pár kép erről az oldalról, fájdítsuk a szívünket... :) Nem mostanában lesz majd az a nap, amikor el kell kezdenem foglalkozni a házam konkrét kialakításával, de néha jó erről ábrándozni :D 



















Ez kicsit több lett, mint pár kép, de szerintem abszolút megéri gyönyörködni bennük... :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése