2013. február 22., péntek

Rohanás

Ez a hét elég húzós volt. Minden nap fél hétkor keltem, mentem gyakorlatra, a délutánok folyamán pedig könyvtáraztam, bokszolókat interjúvoltam és lejártam a lábam... Egyik nap sem értem haza este fél 8-nál hamarabb... Jó hír, hogy kész lettem a kérdőíveimmel, igaz, 60 helyett, csak 59 lett, de ezt is épp' elég volt felvezetni Excel-be...
Csütörtökön nagyon fáradt voltam, és ezt a gyógytornászok is észrevették a kórházban, így az ortopédia gyakorlatomra végül hármast kaptam... Nem tudom, hogy ez számít-e még valahol valamit, de nem örültem neki, tekintve, hogy egész jól éreztem ott magam és csak az utolsó nap voltam padlón... Ráadásul ortopédiából a suliban mindig négyes-ötös voltam... Mindenesetre megfogadtam, hogy ezentúl még a legrosszabb napjaimon is ragyogni fogok, és nagyon össze fogom kapni magam, akármennyire is le akarnak ragadni a szemeim...

A hét legjobb része az volt, hogy szerda este megnéztük Robival az Elrabolva 2-t, ami pontosan ugyanolyan kegyetlenül jó, mint az első rész :) Kedvenc filmjeim egyike. Immár a második rész is. :) Mindenkinek melegen ajánlom, nézzétek meg, én majdnem bepisiltem, olyan izgalmas volt :D (És azt hiszem, ez a film is közrejátszott a csütörtöki fáradtságban... De megérte! :D)


A héten otthoni, rövidke edzések voltak, ilyen fél órásak. De a hasamat például nagyon keményen megdolgoztattam, csütörtökön már alig bírtam egyenesen állni... :) Szerda este megismertem egy Andris nevű srácot, aki az orvosin tart thai box edzéseket, és majd lehet, hogy hozzá is elnézek 1-2 alkalom erejéig. A thai box kissé keményebb, mint a kick box, mert lehet benne könyökölni, térdelni és akad benne egy két dobás is, de sebaj, vasból vagyok :) Csak az a 30 ezer forintos fogam maradjon a helyén....

Tegnap jöttünk haza, az estét Csanádon töltöttük, némi Szomszéd néni produkciós irodát néztünk vacsora gyanánt :D
Korán volt ébresztő, és én már délelőtt letudtam a konditermet, hogy aztán hazaérve tönkre is tegyem a testem... Ebédre halászlé volt, és ez még nem is lett volna baj, de az a három óra alatt, amíg felvezettem a kérdőívek adatait a gépre, azalatt megettem vagy 10 fánkot, amiket mama követett el ellenem... Sürgősen össze kell kapnom magam kaja fronton, mert nem lesz ez így jó... Kifejezetten szégyellem azokat a fánkokat, de komolyan...
No, de ha majd megérkezik végre a jó idő (igazán jöhetne gyorsabban is), akkor majd megyünk Sógorral is futni, ahogy azt tegnap megbeszéltük... Pontosabban közölte, hogy készítsek be oda hozzájuk egy adag futós ruhát és akkor majd péntekenként megyünk :D Már nagyon várom, hogy kint is lehessen sportolni (készenlétben van az ugrókötelem is), de ez az átkozott hó eléggé keresztbe húzta a várakozásaimat... 
Szeretnék beszerezni egy jó minőségű futócipőt is, pl. Hervisből valami Adidast...Csak legyen rá most már pénzem... 

Most pedig megint irány Csanád, holnap főzünk Melindával :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése