2013. február 17., vasárnap

Hétvége

Kicsit stresszelős volt, mert egyfolytában azon járt az agyam, hogy mennyi mindent kéne csinálni... Mármint, szakdolgozat fronton. Lehet, hogy unalmas ez a téma, de nekem nem az, és még másfél hónapig aktuális lesz... Feltéve, ha addig be tudom fejezni. Ha nem, akkor még tovább is... :D Holnap megyek megint az ökölvívókhoz kérdőívezni, illetve bekukkantok a TTK könyvtárba is sportsérülésekkel kapcsolatos könyvekért, és reményeim szerint minimum 8-10 darabbal fogok hazaérni... Most még azt tervezem, hogy holnap írom is tovább, de szerintem lesz vagy este fél 9 mire hazaérek, úgyhogy nem tudom mekkora sikerrel fogom ezt megtenni... 

No, vidámabb dolgok. Pénteken voltam konditeremben és jött egy újabb szállítmány Avon csomag is, amiből nekem egy fülbevaló szett járt. Nekem nagyon tetszenek, és jó áron is volt :)


Szombaton fél 11 körül értem haza Robiéktól, majd egy röpke 40 perces telefonbeszélgetés következett Esztivel :D Ebéd előtt jött a másik Eszter, hogy csináljak róla néhány fotót :) Fényképezés után, gyorsan megebédeltem, majd megint edzés, de most rövidített volt, mert négyre már mentem is Marcoékhoz etetni. Az volt a legnagyobb élményem, hogy végre foghattam leguánt (eddig nem voltak valami barátságosak...), illetve lepisilt egy kígyó... :D No, és persze ne feledkezzünk meg a masszázsról sem: Petrával tök jó bizniszt kötöttünk: ő megmasszíroz engem, utána pedig én őt. Remélem, jövő héten is lesz a program, rám fér ez a rendszeres kényeztetés :)
Miután Marcoéktól hazaértem, szinte már mehettem is be a városba, Dénesék irodájába, ahol édes négyesben Honfoglalóztunk, miközben Robi telepítette Dénes laptopját. Utána még lenéztünk Bacchusba, és éjfélre sikerült is hazaérnünk. Elkezdtük nézni az Elit Alakulatot, de természetesen hamar elaludtunk rajta, így ma délelőtt folytattuk ezt a tevékenységet :) 

A délutánom azzal telt, hogy a kérdőíveim adatait felvezettem Excel táblázatba, utána pedig ortopédiát ismételtem, de nem elég gyorsan, sajnos... Most pedig már itt vagyok Pécsen, egyedül. Robi majd csak holnap jön, a lakótársak 3/5-ének pedig se híre, se hamva... :D 

Az igazság az, hogy ölni tudnék egy pizzáért és egy tábla csokiért, de inkább nézegetem ezt a képet és boldogan emlékszem vissza az edzések után elfogyasztott protein szeletekre... Én egy kib@szott hős vagyok. És ezt a hétvégén már Robi is megjegyezte... mármint az alakváltozást :)

5 megjegyzés:

  1. wow, amíg csak a haja meg a karjai látszottak, totál azt hittem, hogy Te vagy!:D

    VálaszTörlés
  2. Le se merem írni mennyi mindent és milyen időpontokban ettem össze az elmúlt négy napban..:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó, de neked elnézzük, mert neked az össze-vissza zabálás mellett is jó alakod van :D (tudnám, hogy csinálod... :D)

      Törlés
  3. elsőre én is azt hittem Te vagy, brutál jó nő... ! ;)

    VálaszTörlés