2013. február 15., péntek

Cinema

Véget ért ez a hét is, a március vészesen közeledik, az idő nem lett jobb és a szakdolgozatom sem íródik magától... Haladok vele, de lassacskán, és a szakirodalom elemzésből még semmi sincs meg, hiszen a cikkeim még Misinél vannak, aki szorgalmasan fordítja őket... Ráadásul a kérdőíveimet is jövő héten óhajtom befejezni és elkezdeni a statisztikát, de azt is hogy hogyan...? 

Eredeti terv szerint tegnap este jöttünk volna haza, de Robi reggel írt egy sms-t, hogy van-e kedvem moziba menni, és megnézni a Die Hard 5-öt? A mozi csuda dolog, de ez a film valahogy nem zaklatta fel a lelkem, tekintve, hogy nem láttam az előző négyet se, de hát még sosem voltunk együtt moziba, meg amúgy is Valentin nap volt (amit mi amúgy teljesen figyelmen kívül hagytunk), szóval nem volt szívem nemet mondani :D Így hát este megvártuk Manót, és Pállal karöltve, négyen sétáltunk le a Plázáig, ami kb. egy fél órás utat jelentett, és én mondom nektek: ennyit nem ér az a film! :D
Sorban álltunk popcornért és kóláért (tudom, undorító egy dolog az egészséges életmód ellen, de ezek nélkül nincs mozi!), majd beosontunk a terembe, ahol már elkezdődött a vetítés, de azok még csak a reklámok voltak. 
A Bruce Willis movie történetét hagyjuk most, aki akarja majd megnézi. A legjobb dolog az egészben az az 5 liter pattogatott kukorica volt, amit a másfél óra alatt magamévá tettem, illetve az a luxus Maybach, amit láttam a filmben gurulni... :D Amúgy szerintem nem ért meg egy ezrest, de oké, legyen: egynek jó volt. A következő mozit én fizetem és én választok filmet :D 
Amúgy örültem, hogy Robival végre eljutottunk a Cinema City-be, mert együtt még sosem voltunk. Az otthoni zuhanyzás utáni összebújós alvást azonban jobban értékeltem :D 

Ma viszont hazaértünk a tejsűrűségű ködben, hogy aztán délután letudjak egy két órás konditermezést, és egy málnás protein szeletet :) Most írtam egy keveset a szakdogából, majd holnap fogom folytatni. Most viszont indulok Csanádra, Nemzetbiztonság Bt-t és Jurassic Park 3-at nézni... :D 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése