2013. január 26., szombat

Büszke vagyok magamra

Szeretem, amikor nem kell suliba járnom, és lazulhatok... Aha, persze. Csakhogy amikor én nem csinálok semmit, akkor is ezer felé kell rohannom... :D Ezzel nincs is semmi gond, nem szeretek unatkozni... :D

Tegnap délelőtt 10-re mentem be a kórházba, a szerdán levett vérem kielemzéséért. Örömmel jelentem, hogy makkegészséges vagyok, kutyabajom sincs az értékek alapján. Az, hogy a bőröm mitől olyan, amilyen...? Erre nem kaptunk választ. 

Kórház után ezerrel száguldoztam haza, és mire berontottam a kapun, addigra pont nagyon elegem volt az időjárásból: mivel biciklivel járok mindenhova, ezért egyértelmű, hogy kb. ráfagytam az ülésre. Gyorsan átöltöztem, majd tekertem tovább az EJF-re, mert Reni nagynéném megszerezte a diplomáját és ezt az eseményt bizony nekem kellett megörökíteni :) 
Annyira irigyeltem azt a kilencvenegynéhány embert, akik tegnap átvették azt a papírt... Szeretnék már én is ott tartani...


Ellőttem pár képet, majd siettem is haza ebédelni. Jött Avon csomagom is, és most egy ideig befejeztem a saját részre való vásárlást, mert már annyi mindent felhalmoztam itthon, hogy egy darabig ki fognak tartani a fürdőszobai kencék... :D

Fehér csoki és eper tusfürdő (nyami :D), méz és tej tusfürdő, Robinak teafaolajos sampon, szemceruza és körömlakk nekem. A körömlakk a "smooky plum" nevet viselni, az van most a körmeimen. Először nem tetszett, mert olyan semmilyen színe volt, de aztán átfestettem még egyszer, és így már jó: tényleg szürkés szilva színe lett :)
Mindezek után talán már mondanom sem kell, hogy tegnap is voltam edzeni, sőt ma is. A hét hatodik napja van, és hat kondilátogatáson vagyok túl, szóval azt hiszem, joggal lehetek büszke magamra... :) Vali meg is jegyezte, hogy tényleg fogytam a hasamból, és ez hatalmas löketet tud ám adni. Megígértem Robinak: nyárra olyan alakom lesz, hogy azt is elfelejti: léteznek még nők rajtam kívül :D 

Holnap már vissza kell utaznom Pécsre, de most anyagilag nem nagyon vagyok eleresztve, szóval szerdán haza is jövök, mert addig tart a kórházi nagygyakorlat első felvonása. A gyakorlat Harkányban lesz, jókat fogok majd buszozni hajnalok hajnalán, délután pedig könyvtárazást tervezek, de azért be fogok iktatni valami mozgást is, hiába leszek 100 km-rel arrébb... :)

Pénzügyi helyzetemből kifolyólag a süti projekt is halasztva lett, remélem jövő hétvégére összejön. Ma este bemegyünk kicsit Robival és Dénessel egy kicsit a városba, egy baracklé azért bele fog férni... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése