2013. január 24., csütörtök

A vasak előtt

 A héten minden nap voltam edzeni és megyek ma is, de előtte gondoltam írok egy gyors bejegyzést. 


Mivel még a héten érvényes a kondibérletem, és jövő héten már Pécsen fogom emelgetni a vasakat, ezért gondoltam kihasználom a hetet és minden délutánomat a Lady Fitness-ben töltöm. Hejj, nagyon fog hiányozni, én már látom, de majd igyekszem a februári hétvégéken is eljutni.

Tegnap Lili futni akart, de úgy voltam vele, hogy nekem ehhez még hideg van, úgyhogy inkább mondtam, hogy jöjjön el velem Ő, edzeni. El is jött, bár az utunk "kalandosan" indult, ugyanis leesett a bicikliláncom, és nem igazán az én műfajom az ilyen olajos meló, de azért ketten ezt is megoldottuk :D
A kondi jó volt, mint mindig, 10 perc kardió előtte-utána, a menü pedig bicepsz- mell- láb - has volt. Utána még vadásztunk a Globalból egy protein szeletet nekem, ami elvileg egy teljes táplálkozást helyettesít, de ezt nem éreztem teljesen igaznak... :D  

Tegnap egyébként voltam vérvételen is a kórházban, és kellemeset csalódtam, mert sorszámtépős rendszer van, és alig pár percet kellett csak várnom. Maga a művelet pedig sokkal kevésbé fájt, mint ahogy kiskoromból emlékeztem rá... Úgy látszik, az ember annyi fájdalmat szenved el a felnőtté válás rögös útján, hogy egy picike tűszúrás már meg sem kottyan így 23 felé közeledve... 
Az eredményért ma kellett volna visszamennem, de inkább chilis babot főztünk Robi anyukájával, így majd megpróbálok holnap eljutni a papírokért. De holnap délelőtt meg Reni nagynéném diplomaosztója lesz, ugyanis kedden sikeres államvizsgát tett és környezetmérnök lett belőle, és nekem kell majd fényképeznem :) 

Örömmel jelentem, hogy a szakdogámból több, mint 8 oldalnyi van megírva, úgyhogy lehet, hogy a héten már a tételeket is elkezdem tanulni... majd meglátom, hogy mennyire leszek hatékony. Viszont, amíg itthon vagyok, addig akarok sütni itthon is egy Bounty szeletet, ha van hozzá kellő alapanyag. És azt már tuti nem felejtem el megörökíteni...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése