2012. december 17., hétfő

mindenféle hirtelen

  • Robim megnyugtatott tegnap, hogy nem fogok egy híd alatt kikötni, mert jó gyógytornász vagyok, képes leszek leállamvizsgázni, és különben is: ketten mindent meg fogunk oldani, úgyhogy csak lélegezzek mélyeket... :)
  • Csoporttárs Robi is megnyugtatott, mert láttam a kérdőívét, és kb. olyan dolgokat kérdez benne kajakosoktól, amiket én is feltettem a kis boxolóimnak, úgyhogy talán nem leszünk annyira vészesen ergyák szakdolgozat terén :D
  • Megírtuk ma az ortopédiát és a geriátriát. Ez utóbbi biztosan jó lesz, mert megkaptuk előre a kérdéseket, az ortopédiában csak bizakodom... Dongalábat kaptam belőle, írtam majdnem két oldalt és Kránicz professzor azt mondta, hogy annyi elég is... Már van belőle két évközi ötösöm, nem kéne lerontanom a jegyemet...
  • Volt ma fényképezkedés is: az egész osztály Kránicz profeszorral, illetve én csináltam Reniről, Zsófiról és Noémiről pár képet az Infozió következő számába, illusztrációnak :)




  • Neki kéne állni az orvosi gyerekgyógyászatnak, mert abból meg csütörtökön van vizsga, és szóbeli és azt utálom... Viszont csütörtökön megyek fodrászhoz, meg kozmetikushoz is, úgyhogy teljesen megszépülök ünnepek előtt... :D
  • Nagyon várom már a hétvégét: nem fogok tanulni egy betűt sem, majd csak karácsony után! :D Péntek délelőtt kitakarítom a lakást, veszek csomagolópapírt, délutánra pedig áthívom Lilit, és tojáslikőrt fogunk készíteni :D 
  • Jó hír, hogy Talpinak találtunk párt: egy Frédi nevű, fekete kant. Már éjszaka is a leendő kiskutyámmal álmodtam, úgyhogy nagyon remélem, hogy tavasszal összejön a nász :) Ő az:
 
  • A Paddy and the Rats új albuma jó. A héten Dexter 7. évad, utolsó rész...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése