2012. december 13., csütörtök

Heti Pécs

Lenne ezer meg ezer dolgom, de most inkább gyorsan blogot írok, mert nem tudom mikor lesz rá időm legközelebb... Jövő héten 3 vizsgám lesz, ebből kettő igen parás, úgyhogy intenzív tanulás lesz a hétvégén... Párolog a mandarinos illóolaj, úgyhogy vágjunk is bele... :D

Hétfőn tanultam napközben, estére pedig mentem a Közgázra, részt vettem azon a hallgatói fórumon, amit az előző bejegyzésben említettem. A véleményem röviden annyi, hogy egyszerűen felháborítónak tartom, amiket ott a Parlamentben kitalálnak ezek az agyon iskolázottak, és egyre kevesebb kedvem van ennek az országnak a polgára lenni... Szeretek itt élni, de nem mindegy, hogy milyen körülmények közt és mennyi pénzből... Meg hogy a testvéreim lesznek-e egyetemi hallgatók valaha...
A fórum közben készült azért egy-két kép, a minőségért bocs, nem én voltam... :D



Fórum után mentem Árkába, és örömmel jelentem, hogy sikerült beszereznem Robi karácsonyi ajándékát... :D Valamint magamat is megleptem, három darab kutyás pohárral... :) Intersparban vettem őket, azt hiszem 800 Ft volt a csomag. Már egy ideje szeretnék itthonra új poharakat, mert a régiekről leszedte a mosogatógép a mintát, de nem nagyon találtam olyan pohárszettet, ami igazán tetszett volna... Ez viszont nagyon is tetszik :D


Keddtől máig ortopédia gyakorlaton voltam a Honvéd kórházban. Legyen elég annyi, hogy túl vagyok rajta... Nem nagyon csináltunk érdemleges dolgot, javarészt csak néztünk, miközben küzdöttünk az álmossággal... Remélem, a tavaszi nagygyakorlat izgalmasabb lesz... 

A keddi nap nagy eseménye az ortopédia fizioterápia vizsga volt. Egy órával előbb mentem oda, mint kellett volna, hogy át tudjam nézni az anyagot, de majdnem sokkot kaptam, amikor a tanárnő észrevette, hogy már ketten megjelentünk a folyosón és bejelentette, hogy akkor akár el is kezdhetnénk a vizsgát... Jól van, legyünk csak túl rajta! Én mentem be elsőnek: elméletből váll instabilitásokat kaptam, gyakorlatból meg egy Schrott feladat kivitelezését. Elmélet ötös, gyakorlat négyes, ezzel le is tudtam az ortopédia fiziót, egészen a januári szigorlatig :D
Vizsga után elmentem Deichmannba és megleptem magam egy éktalpú hótaposóval. 9000 Ft-ról volt leárazva, 4500 Ft-ra, így aztán egyszerűen nem hagyhattam ott... Kicsit ormótlan alakja van, de kényelmes, meleg, és úgy tudok benne közlekedni ebben az időjárásban, mint valami birodalmi lépegető :D Ez az: 



A keddi meglepetés pedig Robi volt: úgy volt, hogy csak szerdán jön át, de mégis egy nappal előbb érkezett, és én megint nagyon örültem neki :) Elég volt már a nélküle alvós éjszakákból! :) 

A hét fontos eseménye, hogy elkezdtem etetni a madarakat :D Vettem a Lidl-ben ilyen hálós "maggolyókat", 8 darabot, kb. 700 Ft-ért... Két nap alatt elfogyasztottak 3-4 ilyen golyót, én pedig egyszerűen imádom őket nézni :D És nem ám ilyen holmi verebek járnak hozzánk lakomázni, hanem cinkék, szajkók (ez utóbbi nagyobb, mint egy galamb és baromi békésen falt fel egyedül egy adag fenyőmagot...), meggyvágók, pintyek, fekete rigók... Közeli barátságot még nem sikerült kötnöm velük, mert amint megindulok (osonva!!!) ki az udvarra, fényképezővel a kezemben, azonnal felszívódnak... Az én jutalmam pedig maximum az, hogy felakadok az álcának használt csipkebokorra... :D Meg néhány kétes minőségű fénykép, de remélem majd sikerül még róluk jobbakat is alkotnom... :D


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése