2012. november 1., csütörtök

Várakozás

Várom, hogy Lili szóljon: kész vannak a hétfői képeink :) 

Addig gondoltam gyorsan írok pár sort, hogy mi is történt tegnap óta. Meg hát, tanulni sincs túl nagy kedvem, de azért ma már neki kell állni, mert sok lesz az ortopédia fizioterápia, ha ma nem teszem...

Tegnap este átmentem Esztihez, beszélgetni és teázni :) Eszti közben csinált magának kolbászos tojásrántottát (annyira bírom, hogy ilyeneket eszik és nádszál karcsú :D), és nagyban falatozik, amikor csöngetnek... Ajtót nyit, a küszöbön ott áll pár gyerek és közlik, hogy "Csokit vagy csalunk!" Azt az elamerikásodott fajtátokat... Erre Eszti kijelentette, hogy csoki nincs, kolbász viszont van, a srácok meg nagy boldogan rávágták, hogy az jó :D Így barátosném felkarikázott egy fél rúd kolbászt, bezacskózta, adott hozzá még két mandarint és útjukra bocsátotta a halloween-i jövevényeket :D

Nyolc órási busszal mentem Csanádra. Robi kijött elém, és elmesélte, hogy milyen nehéz az élete egy kőműves segédnek, és hogy egész nap csak arra várt, hogy hozzám bújhasson :D Dextert néztünk, aztán alvás :)

Ma reggel megint ment dolgozni, én pedig ismét a konyhában kötöttem ki, és most bableves volt a menü, de igazából én csak a tésztát gyúrtam meg, illetve zöldséget pucoltam és az alapanyagokat bedobáltam egy nagy fazék vízbe, aminek még nem igen volt bableves formája, amikor Húgival kimentünk a 10 órási buszhoz, hogy megint bejöjjünk edzeni. Szóval, ez csak ilyen félmunka volt :D

Mai edzés: tricepsz - mell - bicepsz- láb- has. Kicsit lecsaltam az edzéstervből, mert csak délig volt nyitva a terem, és nem értem volna a végére, de a lényeg, hogy minden testrészre csináltam valamit. Nemsokára másoltatok teremkulcsot és akkor már nem lesz gond ilyesmivel.  Levezetésnek 10 perc sífutó jutott, "súlyvesztés" üzemmódban.
Viszont az étrendemre nagyon oda kéne figyelnem. Próbálom leépíteni a csokibevitelt például... Vali azt mondta, hogy hetente egyszer szabad a csoki, de sokkal jobban járok, ha veszek mondjuk proteinszeleteket és azokat eszem édesség helyett.  Megfogadtam a tanácsát, és majd ha lesz pénzem, akkor veszek is egy dobozzal. Igyekszem betartani olyan kis alapszabályokat, hogy lefekvés előtt pár órával már ne egyek oldalast pacallal (rossz példa volt, mert egyiket se szeretem :D), illetve vacsorára ne kenyér legyen tésztával...
Ja, és hamarosan veszek itthonra is fitball-t, aztán majd nem lesz, hogy két ortopédia lecke közt leszaladok enni valamit, hanem inkább csinálok 50 gyakorlatot hasizomra... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése