2012. október 31., szerda

Elmúlt napok eseményei

Az őszi szünetem eddig mindenről szólt, csak a pihenésről nem. Vasárnap óta folyamatos a pörgés, és csak most jutottam el oda, hogy egyáltalán leüljek és blogot írjak :) 

Tehát, akkor vasárnap. Sári 14. szülinapját ünnepeltük Baracskán, a Bögi tanyán. Móni jött be értünk Bajára, és este Zsolti és Réka hozott haza minket. A kettő között pedig jól éreztük magunkat: akasztófáztunk, illetve Scrabble-t (szókirakó játékot) játszottunk. Ez utóbbi annyira mókás volt, hogy kitaláltuk: mi is beszerezzük ezt a társast majd :) Bögi gyerekei pedig hatalmas arcok, meg kell őket zabálni :D Vacsorára brassói volt, ami nem a leggazdaságosabb 30 embernek, de hát Sára ezt kérte... :D Szokás szerint, ide csak pár képet teszek ki, többi facebookon.





A hétfői nap annyira jó volt (leszámítva persze Spoiler halálát :( ), hogy annak majd külön bejegyzést fogok szentelni, amikor megkaptam Lilitől a képeket... azaz, elvileg holnap :)

Tegnap Robi korán reggel ment dolgozni, én pedig ott maradtam náluk, és anyukájával nekiálltunk főzőcskézni :) Én nem vagyok egy konyhatündér, ezért épp' itt az ideje, hogy megtanuljak pár dolgot - ráadásul úgy, ahogy Robi szereti: anyu módra :) Szalagos fánk és paprikás krumpli volt a menü és csak egy ujjam lett hólyagos... nem tudom, hogy gondoltam, hogy megfogom azt a forró edényt... :D A fánk finom lett, ezt én is alá tudom támasztani, mert megettem belőle vagy ötöt, a paprikás krumpliról pedig nem tudok nyilatkozni, de este mikor visszamentem, Sógi feltartott hüvelykujjal jelezte, hogy köszönik a kosztot :D

Sárával és Martinnal voltunk kint délután fotózni a vasútnál és a Sugó parton. Azt hiszem, most jobban megálltam fotósként a helyem, mint modellként: egyrészt fáradt voltam a Lilis történések után, másrészt a képek 90%-án jár a szám :D Jöjjön most pár fotó, amiket én alkottam a két jómadárról: 








És egy pár rólam, amik nem lettek olyan borzasztóak:


  


 Szóba került, hogy ha meglesz a kutyám, és dolgozni is elkezdek, akkor ugye újra tudok majd pénzt féltre tenni, így lehet az lesz, hogy kb. jövő ilyenkor megveszem Martin gépét :) Az pedig tök jó lenne, mert egyrészt most két hónapos, szóval talán egy év múlva sem minősül réginek, valamint Martin nagyon tud vigyázni a dolgaira... Mindketten jól járnánk :) 

"Legyen rá pénzed! Tízből tíz fotós ezt ajánlja!" :D 

Négy körül jöttünk el hozzánk, hogy feltegyük a gépre a képeket. Papáék pont a csónakot húzták-vonták az udvarban és rögtön be is fogták a szövetkabátba bújt Martint segíteni... Sárát pedig nem ismerték meg, olyan régen látták... :D 

Miután "megszabadultam" tőlük, mentem megint Csanádra :) Robival megnéztük A pók hálójában c. filmet, amit én nagyon szeretek, de már régen láttam. Utána pedig nem nagyon kellett minket ringatni: összebújtunk és már húztuk is a lóbőrt. 

Robi ma megint hatkor kelt, én pedig valamivel később, de amint felébredtem, mentem is le a konyhába segíteni :D Megcsináltuk ma Melinda híres fasírtját, amit én annyira imádok - teszem azt, Robi is :) Borsófőzeléket készítettünk hozzá, én csináltam meg a rántást, de befejezni csak elméleti síkon tudtuk, mert 10-kor jött a buszunk be Bajára: mentünk Húgival edzeni :) Csatlakozott hozzánk Melinda egyik barátnője, Odi is, és így töltöttünk el a teremben több, mint két órát. Edzettem hasra, vállra, lábra, vádlira, majd a végén 10 percet égettem a zsíromat a taposógépen :D Vettem új kesztyűt is, mert az én jó kis Mad Max márkájú kesztyűmet elhagytam valahol Pécsett... Jó volt, holnap délelőtt is megyünk :) 

Edzés után kozmetika, posta, most pedig várom, hogy hívjon Eszti, mert még vele is találkozom ma :) Azt még nem tudom, hogy az este hogy alakul, de lehet beülünk valahova Dénessel, majd még meglátom Robi mit mond :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése