2012. október 15., hétfő

érdekességek tán... ?

A szombatomról csak annyit, hogy nem kellett mennem etetni, majd jövő héten. Őszintén remélem, hogy megérkeztek már a kicsi kaméleonok, állati kíváncsi lennék rájuk... :) A sors fura fordulatokra képes, így annyit mondok csak, hogy elég érdekes volt úgy sörözni Bacchusban, hogy velünk ült egy társaságban Robi exe... Kicsit... hihetetlen volt a szituáció... De befészkeltem magam Robi és Sógi közé, így rajtuk és Dénesen kívül nem nagyon kellett kommunikálnom senkivel... Hm, mindegy. 
Én viszont sosem akartam igazán gyógytornász lenni - ezt valljuk be. Hiszen én mindig állatokkal akartam foglalkozni, és ha családi vállalkozásban működtetnénk egy kisállat kereskedést pár éven belül... Nos, az nekem maga lenne a mennyország! :)

Jelenlegi helyzet nem túl érdekes: tanultam egy kis ortopédiát (csütörtökön vizsga), illetve geriátrát, de azt két részletben, mert a felénél bealudtam... Holnap megyünk megint a harmadikosokhoz, tornát tartani, azt már várom, de korán kell kelni, így megyek is lassan alukálni. 

Kép most nincs (a szombat estét nem nagyon kellett megörökíteni nyilvánvaló okokból...:D), de megosztom veletek a novemberi kívánságlistámat. Nem hosszú... :D

Szegecses cipő, Deichmann :)

K9-es pulcsi, internet :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése