2012. szeptember 27., csütörtök

Eddig jó...

Az edzésre vonatkozó terveim eddig tökéletesen megvalósultak. A keddi boxon egy óra volt csupán a bemelegítő, utána meg még több mint fél óra a tényleges kesztyűs tevékenység. Már akkor fáradt voltam, amikor megérkeztünk a Mecsekbe, nemhogy még edzés után... :D 
Tegnap este voltam TRX-en, amit Roli tartott. Nagyképűen álltam neki az egy órás programnak, mondván: a kick box általában kétszer olyan hosszú. Meglepő, hogy míg az egyik sport kiválóan megy és végig tudom csinálni (ez lenne a box), addig a másikba majd' beledöglök... Nem tudom, ki találta ki a TRX-et, de az valami nagyon okos emberke lehetett... Tetszett, élveztem, és elég rendesen leizzadtam a végére... Mára pedig olyan izmaimban lett izomláz, amelyekben már nagyon régen nem volt (fenekem, combom belső része többek közt)... Lényeg, hogy nekem bejött ez a fajta mozgásforma, és majd alkalomadtán megyek máskor is. Ajánlom mindenkinek, aki nagyon durván le akar izzadni és nagyon durva izomlázra vágyik :D


Az elkövetkező 3-4 hétben valószínűleg nem leszek ennyire aktív, mert ezer meg egy dolgom lenne a suliban, mert zh zh-t fog követni mostanság... De majd mindent a maga idejében!

Tegnap este megnéztem a Hachiko - a Leghűségesebb barát c. filmet... tudtam, hogy sírós, na de hogy ennyire... Az utolsó fél órában folyamatosan csorogtak a könnyeim... Nagyon - nagyon jó volt... Tényleg a kutya az ember legjobb és leghűségesebb társa... és nekem nagyon hiányzik az enyém...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése