2012. július 22., vasárnap

Melós hétvége

Kezdek megint leamortizálódni, de semmi gond: még bírom! Tegnap este negyed 10-ig dolgoztam, mert van itt egy budapesti házaspár, a férfinek szülinapja volt, és a felesége pedig befizette egy esti masszázsra illetve fürdőzésre :) Még le is fotózott, ahogy dolgozom:


Na, itt a bizonyíték, hogy nem a lábamat lógatom itt Kehidán! :D Ma is 11 órát melóztam, Lettivel este 6-ig szobát takarítottunk... Holnap pedig vár ránk 18 apartman, az is fincsi lesz...

Péntektől máig itt volt Letti barátja, aki szintén Robi, mellesleg zumbaedző. A testnevelési egyetemen tanul, ezért tartott a hétvégén aquafitnesst, de sajnos csak egyre tudtam elmenni a négyből. Viszont megmasszíroztam péntek este mindkettőjüket és kiderült, hogy Robi is tanult némi gyúrást a nagy Budapesten, így ő is helyretette az én hátamat. Végre! Nagyon jól esett, mert utoljára egy éve masszíroztak meg, akkor is itt Kehidán... Tegnap pedig koktéloztunk egyet, íme a szerelmesek :)


A Legends honlapján 50%-os leértékelés van, így hát rábeszéltem Istit és Bettit, hogy rendeljünk, mert tényleg jó áron vannak a cuccok, és akkor legalább a postaköltséget is el tudjuk osztani háromfelé. Én egy Converse válltáskát rendeltem (kár, hogy megvettem Baján azt a feketét, amit feltettem valamelyik nap...), nagyon várom már, hogy meghozza a futár ide a szállodába :) Nagyon kis szép :)


Valamint tegnap Brigi megrendelte nekem a teszveszről (vagy valami ilyesmi oldalról) a fekete-fehér Converse dorkómat :D Én nem nagyon vágom ezeket az utalgatásokat, szóval megkértem, hogy működjön közre, és végre sikerült összehozni a dolgot :) Postaköltséggel együtt 5300 Ft-ba kerül (az első csukámat 15 ezerért vettem, azért nem mindegy!), úgyhogy ha megkapom és minden oké lesz vele, akkor lehet rendelek még egy sötétkéket is a későbbiekben. Remélem, szeptemberre ideér... :)

Nagy vonalakban ennyit a hétvégéről, ha számításaim nem csalnak, akkor még 12 nap van hátra a hazamenetelig. Hiányzik a Robi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése