2012. június 8., péntek

from Kehida with love

Tegnap voltam futni, összesen 6 km-t, fél óra alatt... negyed hétkor indultam, ami elég rossz ötlet volt, mert akkor még eléggé tűzött a nap, és szabályosan rosszul voltam, amikor visszafelé jöttem... Mindenesetre túléltem, végigcsináltam, büszke vagyok magamra :D
Este megismerkedtem Begivel, a masszőrrel, mondta, hogy majd szép lassan megtanít mindenre, mielőtt visszamenne Németországba. Van egy tök cuki kutyája, Manó (valami fehér, kistestű, a picikékhez nem értek annyira....), aki nem nagyon akart barátkozni, de aztán kiderült, hogy ennek nem a bizalmatlanság az oka, hanem inkább az, hogy nem tud magyarul :D
Volt a Drakula halott és élvezi a tv-ben,azt végignéztük Istivel, aztán alvás. 

Ma reggel már volt munka a konyhában: 7 óra előtt kicsivel feljöttem, és 10-ig ott voltam. Asztalokat szedtem le, mosogattam, illetve én is megreggeliztem. Utána picit neteztem fent (most is a kávézóból írok, mert a szobánkban nincs net...), majd Juli megkeresett, hogy menjek le a recepcióra, mert kitalálta, hogy mit fogok én még itt csinálni: éjszakai recis leszek :D Volt egy röpke 4-5 órás továbbképzésem a pult mögött... 7 oldalt jegyzeteltem, amit újra kell írnom, mert elég csúf lett... :D Nem sok közöm van a vendéglátáshoz ilyen szempontból, úgyhogy ez a recepció nekem teljesen új dolog lesz. A programot sem ismerem, ami a gépen van, de így elsőre nem tűnik olyan vészesnek, majd megtanulom... Szombat, vasárnap lesz az első két műszakom, este 7-től, reggel 7-ig... No, kíváncsi vagyok... Szurkoljatok, hogy ne rontsak el semmit, mert azért elég sok dolga van egy éjszakai szállodai recepciósnak... :D 

Képek még nincsenek, még nem fotóztam, de majd arra is sor kerül idővel... :)

 

1 megjegyzés: