2012. június 10., vasárnap

Éjszaka a recepción

Az éjfél előtti feladataimat megcsináltam, így most éjfélig ráérek, hát írok egy bejegyzést nektek :) Hm. Ma van egy éve, hogy megvan a tappancsos tetoválásom :) Holnap meg annak lesz egy éve, hogy Robiba futottam az utcán... :) Na, majd holnap visszaemlékezek arra... :D

Pénteken is voltam futni, megint a szokásos Kehida-Zalacsány távot, oda-vissza. A táj gyönyörű, majd valamelyik nap, amikor nem lesz kedvem futni, csak sétálni, akkor kiviszem a gépet és fotózok kicsit... Lehet, hogy már holnap, mert holnap úgyis szabadnapos leszek, mert most este 7-től reggel 7-ig ülök itt a recepción. Zalaegerszegre is át akarok ugrani valamelyik nap, mert szeretnék Robinak egy kis meglepit, mire ideér Kehidára, hiszen nemsokára egy évesek leszünk... :)

Tegnap voltam életemben először éjszakai recepciós. Egy műszak 12 óra. Judit és Lackó, a rutinosabb recepciósok, tartottak nekem továbbképzést, és jegyzeteltem 8 oldalt... Elég sok mindent kell megcsinálnom ám, nem csak lazázás megy itt reggel hétig, kérem szépen... :D Hajnali egyre végeztem minden melóval, onnantól kezdve volt hat szabad órám... Megnéztem a Túl a barátságont... Nem feltétlen kellett volna. Nincs bajom a melegekkel, de egy világ omlott össze bennem, hogy a két pasi közül az egyik Heath Ledger... Most meg kell néznem az összes filmjét, amiben heteró, hogy túltegyem magam ezen a sokkon... :D Ezenkívül facebookoztam, játszottam, és újraírtam azt a 8 oldal jegyzetet, mert elsőre elég csúnya lett, és alig lehetett átlátni. Igeeen, még puska kell a feladatok elvégzéséhez, de talán ez érthető, amikor most ülök másodszorra recepciós pult mögött, a munka meg nem kevés. Aludni nem aludtam: nem vonzott a rendelkezésemre álló kanapé, másrészt meg 1-2 órára lepihenni, majd utána felkelni sokkal rosszabb, mint egy huzamban ébren lenni 12 órát. 
Reggel kapcsoltam egy kis Ensiferumot: nagyon halkan, de rájöttem, hogy a medence miatt rohadtul visszhangzik az egész, így  inkább kikapcsoltam, mielőtt metálos ébresztőben részesítettem volna a szállodát... :D

Reggel 7-kor felváltott Judit és Isti. Elmentem, letusoltam, és a napom nagy része aluszkálással telt. Elsőnek fél 12-kor ébredtem: porszívóztak a szobaasszonyok, illetve nagyon behallatszott a kapunyikorgás, mert nyitva volt az ablakom... Ha már felébredtem, akkor elmentem ebédelni - igaz, kb. olyan állapotban voltam, mint egy zombi. Letöltöttem fent a kávézóban két filmet mára (A legrosszabb nap, Könyörtelenek), majd visszamentem aludni. Fél ötkor ébredtem újra.
Nekiálltam Péntek Enikővel tornázni, de rosszul csináltam: először bemelegítés, majd 25 perc erősítés. Ez idáig rendben is volt, de a következő 20 perces intervallumból csak 5 percet bírtam csinálni: egyrészt nagyon elfáradtam és ömlött rólam a víz, másrészt a nagy ugrabugrálásban belerúgtam az ajtófélfába... :D Tehát, fordítva kellett volna: előbb az intervallum, amikor még nem vagyok annyira leamortizálódva, és utána az erősítés... Ezek után lenyújtottam, és úgy döntöttem, hogy itt létem óta először wellnesselek egyet. 8 perc szauna - úszás a kinti medencében - újra 8 perc szauna - megint úszás. Bent az izzadóban pedig csináltam 40 gyakorlatot hasra, meg 40-et popsira (elég kemény dolog volt. mármint a szaunában való torna, nem a popsim :D), de aztán bejött egy hitetlen és inkább abbahagytam, mielőtt kiröhögött volna, hogy ott tréningezek a fapadon... :D
Mire Róbert ideér, tiszta fitt leszek :D 

Hétkor ültem ide be a pultba, aztán most reggelig vámpír üzemmód. Nem ölök embert, csak ébren leszek szimplán :D Éjfélkor zárok, aztán reggel hétig film, meg net... 

Mivel fotó nincs, ezért letöltött képet kaptok:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése