2012. május 15., kedd

Kb. két hónappal ezelőtt voltam Beánál, fényképezkedni. Akkor csinált rólam pár boxolós fotót, amik közül az egyiket nevezte egy pályázatra, amit a kollégiumban viteleztek ki. Erre ma kaptam tőle egy videót, amiben interjút adott egy pécsi tv-nek:

7.30-tól érdekes... :)

Megnéztem és teljesen el voltam hűlve, hogy én ilyet megértem egyáltalán: modellként és hivatásos boxolóként vagyok megemlítve egy riportban... :D (Kár, hogy ez utóbbi olyan nagy mértékben nem igaz, mert nem vagyok hivatásos harcos, de tény, hogy jó lenne.) Lényeg a lényeg, hogy nagyon örültem :D 
Megbeszéltük, hogy jövőre is találkozunk a Rudi bácsi- féle fotós szakkörökön, ám akkor már nem csak mint alany, hanem mint fotós is szeretnék részt venni :) Már ha minden jól alakul, és október környékén nekem is lesz egy tükörreflexes gépem... :)

Amúgy picit mérges vagyok, mert ma átjöttem Pécsre, mondván, hogy holnap meló, erre felhívnak (amikor pont beért a busz Pécsre...), hogy mégse kell holnap mennem... Szerencse, hogy van más dolgom is itt... A kérdés csak az, hogy ha 3 napomból, ez a második, amit a munkaadóim mondanak le, akkor az a csinos összeg, amit ajánlottak, az hogyan fog alakulni? Majd csütörtökön kiderül, akkor írjuk alá a szerződést...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése