2014. május 13., kedd

Szituáció

Az a nagy harci helyzet, hogy egy olyan időszakom következik, amikor beindul a pörgés. Próbálom összehangolni az életemben a melót, az edzést és immáron a kutyaiskolát is, mert Dexter lába már teljesen meggyógyult... A hétvégéimet pedig Attilával töltöm :) 
A kórházunk nyert egy pályázatot, és ezért május végétől (vagy június elejétől) 15 alkalommal (heti 2x) kell kimennem majd Bátmonostorra tornát tartani. Heti 2x lesz kutyaiskola is, ezért azt találtam ki, hogy munka előtt, reggel 6 óra körül fogok járni edzeni, illetve majd Attilával is tudok kondiba menni, Pécsen.
Remélem, hogy lesz erőm ehhez az elkövetkező két hónaphoz... Valaki szerint sokat vállaltam be, és nem muszáj nekem minden téren megfelelni mindenkinek... De én csak egy embernek akarok megfelelni: magamnak! :)
Muszáj dolgoznom, mert céljaim vannak: Dexterrel a munkavizsga, majd nyár végén el szeretnénk menni Montenegróba nyaralni. (Mármint Attilával és a szüleivel. Dexter addig Jászárokszálláson fog nyaralni, a tenyésztőjénél :D) Spórolós, sportolós, dolgozós időszak jön most, úgyhogy hatalmas nagy hajrá nekem! :) 

Telefonos kép a tegnapi kutyasuliból :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése