2013. november 12., kedd

Néhány dolog

Nem nagyon van mostanában időm a blogírásra, de most megpróbálok összehozni valamit, hogy majd egyszer ha visszaolvasom, akkor tudjam: volt ilyen időszakom is... :)

Munka, Dexter, edzés. Még mindig ezek a legfőbb elfoglaltságaim hétköznap. Dexterrel a hétvégén szeretnék már eljutni kutyaiskolába, mert már nagyon régen voltunk, és most hogy lassan 8 hónapos lesz, szeretnék ráállni a kiképzésére kicsit komolyabban. Eddig sok játékban (illetve játékos kiképzésben) és sétában volt része, de most, hogy kezd komoly nagyfiú lenni, itt az ideje rákészülni a munkavizsgára is... Holnapra egy nyomkövetést tervezek neki, csak ne felejtsek el virslit venni... :D
És imádom. Mondanom sem kell... Nem bírunk egymás nélkül létezni, és újabban olyan boldogan köszönt még akkor is, amikor csak a munkából érek haza, mintha legalább egy hétvégére hagytam volna magára... :)


Az elmúlt hétvégén volt egy fotózásunk, ahol a szomszédasszonyomat, Zsuzsit alakítottuk át. Nagyon jól sikerült művelet volt, közel 4 órás elfoglaltságot jelentett ez nekünk :) A képek retusálása még folyamatban van, remélem sikerül velük haladnom, mert már 3 fotózás anyagával vagyok elmaradva...
Stúdiózás után, szombat este az utolsó busszal mentem át Pécsre. Rüzzsel elszáguldoztunk moziba, megnéztük az Insidious II-t, mert nekünk még mindig ilyen elvetemült lelkivilágunk van. Egy kiadós alvás után a vasárnapot a Pécsi Sasok Mozgásközpontban kezdtük, ahol kipróbálhattam a falmászást. :) Nagyon élveztem, jó sport ez is, minden izmot átmozgat. Jó másfél órát csimpaszkodtam különböző magasságokban- próbálva legyőzni a tériszonyomat - , és a végére elég rendesen elfáradtam. Az utolsó kihívásnál (egy Rüzs által elhelyezett parafadugót kellett lepöckölnöm az egyik kapaszkodóról) úgy döntöttem, hogy inkább landolok a matracon és majd legközelebb folytatom a mászást... :) A kezem a végére tiszta vörös és bőrkeményedéses lett, fájt, és alig éreztem az ujjaimat...  Tetszett ez a program, tuti, hogy jövök még máskor is a falra, de azért a kick boxot nem cserélem le holmi színes "kövekre" :D

Visszatérvén az albérletbe, rendeltünk kaját: fetasajttal töltött jércemellet, görög salátával, de csak mert élni tudni kell :D Ebéd után ismét mozi: Szupercella. Kötelezően ajánlott film, és nem csak azért mert a két gyúrós példaképem szerepel benne! (No, meg Sam Neil - róla se feledkezzünk meg!)

Tegnap pedig újra indult a hét... munka, Dexter, edzés. Edzés terén döntögetem a saját rekordjaimat. Nem is tudnám már elképzelni a hétköznap estéimet kick box nélkül. Soha nem gondoltam volna, hogy lesz sport, amit ennyire szeretni fogok... Arról nem is beszélve, hogy feszültség levezetésnek is isteni, fiúkkal boxolni pedig jó, mert ők jobban bírják a strapát... :D
Múlt héten véghez vittem egy olyat, amit még előtte soha: 11 napot edzettem végig egyhuzamban. Kick box, kondi, aero box. Múlt hét csütörtökön volt a 11. nap, de addigra már észrevettem magamon, hogy elfáradtam: agyilag is, testileg is. Eddig a legtöbb nap, amit egymás után végig sportoltam, csupán hat volt... Úgy véltem, hogy 11 ilyen zúzós nap után igen is megérdemeltem azokat a popcornnal tarkított mozikat a hétvégén...  :D 

A mai nap híre pedig, hogy vettem egy új laptopot. Sony-t akartam, de amit kinéztem, az kifutó modell volt, és nem tudtak szerezni... Így vettem egy Acer Aspire-t. Nagyon jó kis gép, eddig tetszik, de mégsem Sony, úgyhogy még barátkozunk. Majd egy pár év múlva többet fogok spórolni, és akkor veszek 300 ezerért egy normális Sony-t, de arra még jócskán várni kell :D A billentyűzet még kifejezetten fura és mivel még 2-3 hétig itt lesz velem a kis fehér Vaio-m is, ezért kihasználom, és még arról írom ezt a posztot... Nemsokára azonban megveszik, és marad nekem az új Acer. A fontosabb programok már rajta vannak, és Joci doki még partíciókat is csinált nekem, némi nemű nehézségek árán... :D

No, mára ennyit rólam, megyek aludni. Van szép, új New York-os ágyneműm, úgyhogy legalább már álmomban ott vagyok... :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése