2013. augusztus 24., szombat

Szaladnak a napok...

Gyorsan elment ez a hét, de ez a nyár is...

Szerdán újra indult a munka. Anett a héten volt velem utoljára, ma már egyedül intéztem az osztályt, de hétfőtől át fog járni egy gyógytornász a fizikoterápiáról, hogy segítsen nekem. A melót még mindig szeretem, élvezem. Tetszik, hogy sokat látok és tanulok, még akkor is, ha bizonyos sebek nem nyújtanak szép látványt. Eddig úgy veszem észre, hogy bírnak az orvosok és a nővérek is, igyekszem jóban lenni mindenkivel és most már a neveket is tudom (nagyjából) :) Ma is munkanap volt, de alig van beteg, így elég hamar készen lettem velük, és a főorvos hazaengedett egykor :) 

Szerdán voltunk megint stúdióban fotózni. Tiha ötlete alapján, ezúttal Lilit örökítettük meg egy füstös téma keretein belül. Lettek nagyon jó képek, de a Nikon megtréfált és itthon szőrén-szálán eltűnt 3 kép - természetesen köztük volt az is, amit még a stúdióban kinéztem, hogy "ez sikerült a legjobban"... Azt hittem, eldobom az agyam, amikor felfedeztem a három kép hiányát... Szerencsére készítettem még vagy 200 fotót, így volt miből válogatnom, de ez akkor is szíven ütött... 



Tegnap Esztivel voltunk lent a Dunán, levittük az ebeinket pancsolni. Dexter mondjuk elég antiszociális volt, mert újabban annyira rá van kattanva a botokra, hogy semmi más nem érdekli... 




Kutyázás után elmentem Esztiékhez, ugyanis barátosném szobát festett és selejtezett a holmijai közt, így nekem megint jutott pár felső, sőt ékszer is, de ezenfelül örököltem tőle egy vörös szőnyeget és egy könyvespolcot :D E két utóbbit nagybátyám segítségéve tervezem hazajuttatni, remélem, hogy már a holnapi nap folyamán. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése