2013. augusztus 19., hétfő

Helyzetjelentés

Négy napos hosszú hétvége van, zajlanak az események. Igaz, hogy ezt a hétfőt le kell dolgozni szombaton, de semmi baj :) 

A pénteki napom nagyon laza volt a kórházban, mindenkit hazaküldtek erre a négy napra, így elég hamar kész lettem a feladataimmal. Előbb is mehettünk el, mint ahogy szoktunk, így nyugodt szívvel vehettem fel az Avon csomagot a postán, amiben nekem is lapult ajándék (tőlem nekem): sampon, hajkefe, rúzs :)

Szombaton végre eljutottam edzeni, és voltam tegnap is, meg ma is :) A mai azért volt különleges, mert egyedül voltam a teremben, és a saját telefonomról tettem be zenét. Kifejezetten élvezetes volt dübörgő rockra, vagy éppen Intim Torna Illegálra emelgetni a súlyokat. :) Jelenleg olyan izomlázam van, hogy alig tartanak meg a lábaim, de tény, hogy nagyon hiányzott már ez az érzés :D Az étkezésre is megpróbálok odafigyelni most már: kevesebb szénhidrát, több egészséges étel. Ma pl. nagyon sok gyümölcsöt megettem délután (sárgadinnye, szőlő, banán), de azért becsúszott egy kis brassói is... :D Szeptembertől pedig újra kick box, elmondhatatlanul várom azt is :) 

Tegnap nagy esemény történt: fotóztam stúdióban :) Két hete megismertem Tihát, akinek van egy saját cége, és úgy áll a dolog, hogy betársulhatok fotósként... Csak még nagyon sokat kell tanulnom, de ez a tegnapi nap jó alkalom volt a gyakorlásra. A modellem Eszter volt, aki örömmel vállalta, hogy pózol órákon át a fényképezőink előtt és a méhsejtrács alatt... :D Kb. 270 képet lőttem, szépen lassan csinálgatom a legjobbakat, bár utómunka terén sem ártana, ha kiképezne valaki... :D (Ez a valaki valószínűleg Balu lesz... :D)


A kedvenc képem eddig :)
A mai napom gondolkodással telt javarészt... Nem egyszerű, ha embernek születünk és túl sok érzelemmel kell megküzdenünk... Voltam edzeni, mint említettem feljebb, utána pedig levittem Dextert a Dunára. Gyors túra volt, mert csak fél órát tudtunk lent lenni. Ma 5 hónapos a drágaság:


Azért siettünk haza, mert mentem Lilivel futni (közben meg kibeszélni a világ minden baját :D), így aztán a mai nap igazán sportosra sikeredett :) Futás után még egyszer kivittem Dexet, ugyanis fél nyolckor szoktunk találkozni Max-ékkel, így a szokásos esti mókázásra is sor került :)

Most pedig alvás lassan, mert holnap délelőtt megyek Marco-ékhoz dolgozni, sőt remélem egy fotózás is összejön délutánra :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése