2013. április 29., hétfő

Traumás PEN

Nem szeretek elmaradni a blogírással egy hetet, mert ilyenkor, amikor ideülök, rájövök, hogy annyi minden történt, amit el szeretnék mesélni... No, és persze lenne vagy 6579 kép, amit le kéne kicsinyítenem és feltennem ide, de ezt természetesen nem fogom megtenni... :D 

Egy héttel ezelőtt, hétfőn volt egy államvizsgás tájékoztató, ahol újabb információkat tudtunk meg a jövő hónappal kapcsolatosan. Példának okáért, én leszek az utolsó, aki megvédi a szakdogáját... Remélem, addigra már mindenki annyira fogja unni a dolgot, hogy nem nagyon törődnek majd velem... :D Ami még öröm az ürömben az, hogy mivel a névsor második fele vagyok ezért gyakorlati és elméleti vizsgára is egy nappal később megyek, mint az elsők... és én ezt úgy fogom fel, mint plusz egy nap a készülésre... :) Rengeteg ismételni valóm van még addig, de szó mi szó: már nagyon túl szeretnék lenni rajta...

Ma fejeztem be a nagy gyakorlatot. Az utolsó állomás a traumatológia volt, ami személyes kedvencem, így mondhatni: nagyon élveztem ezt az öt napot. Sportrehabilitáción voltam, Judittal. Tartottam sok tornát, megismertem jófej sportolókat, izgultam egy baleset miatt, és mindenekelőtt: rengeteget tanultam. Végül egy ötössel léptem ki a Honvéd Kórházból ma délután :) 

Múlt héten volt a Pécsi Egyetemi Napok, amire - mint említettem - sikerült VIP belépőt intéznem, így ingyen volt az egész hetem :) Igaz, csak két koncerten voltam, mert a többi nem igen érdekelt/ nem ismertem őket. Az egyetlen probléma az volt, hogy csak 3-3 szám erejéig engedtek be minket a színpad közvetlen közelébe, utána vissza lettünk küldve a tomboló közönségbe... Úgyhogy bulizhattam én is :D A fényképezőmmel, illetve Riki objektívével is nagyon meg voltam elégedve: ahhoz képest, hogy első ilyen helyszín, egész jó képek születtek. Szerintem. :)

Szerdán volt Ákos koncert. Ákost szeretem, sőt imádom, amióta az eszemet tudom, és eddig még csak két koncertjén voltam... Épp' itt volt az ideje egy harmadiknak :) Nagyon szuper volt, imádtam! Fantasztikusak voltak a fények, a kivetítő, minden. Ákos egy hihetetlen fazon és rájöttem, hogy az új számai sem rosszak, csak azokhoz is fel kell nőnöm. Úgy, ahogy felnőttem azokhoz, amiket ma szinte nap mint nap hallgatok tőle... :) 



 Bízom benne, hogy eljutok még néhány Ákos koncertre... :)

Csütörtökön nem mentem ki a Bőrgyárhoz, de az egyetemi csapatok bemutatkozására igen. A Barbakánnál volt a banzáj, és hogy csoporttárs Robit idézzem: "De kurva kényelmetlen ez a történelmi belváros..." :D A csapatok ügyesek és mókásak voltak, nehezen tudtam volna választani közülük... :)


Pénteken este volt Tankcsapda :) Már nem számolom, hányadik volt ez... 20 éve szeretem őket és végre megéltem, hogy őket is közvetlen közelről fotózhattam :) Utána pedig hatalmasat tomboltam az első sorban - igaz, annyira a szélén, hogy már alig láttam valamit a három Tankból... :D Annyira hiányzott már ez az önfeledt tombolás! Ez olyan dolog, amit nem lehet kinőni... Levezettem a feszültséget így államvizsga előtt... Államvizsga utánra pedig követelek még egyet! :D 




Természetesen ez a képeknek csak egy aprócska töredéke, face-re rengeteget feltöltöttem :)

Tankcsapda után még még Manóval ettünk egy kürtős kalácsot, én egy teát, ő meg egy sört fogyasztott el, majd éjfélkor indultunk meg haza, gyalog. Így senki nem támadott meg a nyílt utcán, épségben hazaértem hajnali egy körül... :) 

Szombat délelőtt utaztam haza, és még délelőtt meglátogattam Esztit, hogy kibeszéljem kicsit neki a gondjaimat, ő pedig meglepett három nadrággal és egy fekete felsővel. Imádom, hogy egy méret vagyunk :) A hétvége hátralévő részében volt még egy kis Lilis futás és napozásos tanulgatás.

Ezen a PEN-es héten nem nagyon haladtam a tanulnivalókkal, de a héten már nagyon keményem belehúzok. Holnap még Pécsett vagyok, mert este HÖK-ös gyűlésünk lesz, de utána Vendellel megyek haza, kivételesen kocsival. Szerdától pedig kőkeményen nekiesek az ismétlésnek, hogy sikeresen tudjam abszolválni a májust... Azért vannak egyéb tervek is a következő hónapra, pl. egy Világ Kutyakiállítás Pesten, remélem oda is eljutok... :) 

Június 1-jén pedig Dexter :) Most már az otthoniakban is tudatosult, hogy jön a kiskutya nyáron... Én pedig már beszereztem neki egy labdát és hamarosan megveszem a még hiányzó felszereléseket is neki... Azért Rextől örökölt pár dolgot, így olyan sok holmi nem hiányzik, de azért van 1-2, amiért tennem kell egy kitérőt a Fressnapf-ba :D
Csabával is beszélgettem a héten: mondta, hogy a rajzos kölyök, amit kinéztem elég intelligens, csak úgy mint az egyik ordas testvérkéje. Egy választó van előttem, és Csaba megígérte, hogy megpróbálja az ordas felé terelni. Én pedig reménykedem, hogy a kis rajzos nem csak színében hasonlít majd Rexhez... :)


 Apropó, bébi állatok :) Kedden kikelt négy kis fekete rigó itt nálunk, Pécsett, a körtefán :) Ma hat naposak és rengeteget fejlődtek nem egész egy hét alatt. Nem szépek, de legalább aranyosak... :D


Szép jó estét mindenkinek, remélem kielégítettem blogolvasási vágyatokat... :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése