2013. március 22., péntek

Megszületett! :)

Tegnap egy csapásra megfeledkeztem a bikinikről, amiket kinéztem, a Glamour-napokról, mindenről, amire egy kis pénzt is szándékoztam költeni az elkövetkező két hónapban... Ugyanis, találtam egy német juhászkutya kennelt, ahol március 20-án hat gyönyörű kiskutya született... Talpi nem lett vemhes, és Árpi biztatott, hogy keressek nyugodtan másik tenyésztőt, hátha találok olyat, ami szimpatikus... Én keresgéltem, írtam is néhánynak, de valahogy egyik sem volt az igazi... Míg tegnap észre nem vettem, hogy a Dózsafalvi Kennelben tegnap előtt született meg egy alom fekete szőrgombolyag... Megnéztem a szülőket, és teljesen szerelembe estem, főleg az apakutya tetszik nagyon... :) 

Apa      
Anya
Beszéltem a tenyésztővel, Csabával, aki Jászárokszálláson lakik. A kiskutyákat törzskönyvvel, chippel, betegségekre szűrve, garanciával, adás-vételi szerződéssel együtt adja. Mondta, hogy már ideje figyel facebookon, és csak ilyen embereknek ad el kutyát, mint én :D 
 
Felhívtam Árpit, hogy ő ismeri-e ezt a tenyészetet... Minden kétségem elszállt, amikor ő szinte jobban belelkesült, mint én, mert ő is halálra dicsérte őket, és két órán belül már kocsit is szerzett, ha majd hozzuk el a kicsit :D 
 
Aludtam rá egyet, és a tegnap kezdődő szerelem nem múlt el, sőt ismét a leendő kutyámmal álmodtam, így írtam ma Csabának, hogy akkor én tőle szeretnék ebgyereket... :)  A hat kölyökből négy kan, és még lehet választani közülük... Most aztán még jobban belehúzok, hogy mihamarabb sikerüljön az államvizsga és a szakdoga, hogy aztán május végén már indulhassunk is Jászságba, Dexterért... :)


"Bár nem ismerlek téged, sosem találkoztam veled, nem nevettem veled, nem sírtam veled, nem csókoltalak, én mégis szeretlek. Teljes szívemből szeretlek."

1 megjegyzés: