2013. január 6., vasárnap

Folyamatban a szépülés

Gyors poszt lesz, mert lassan indulok Pécsre, így csak az új szerzeményeimet mutatom meg, a hétvége további eseményeinek majd szentelek egy új bejegyzést :)

Pénteken érkezett meg az újabb szállítmány Avon cucc :)


Alapozó, hajbalzsam, fél literes tusfürdő, szájfény + partytáska szett.
Fogalmam sincs, hogy azt a kis tatyót mikor fogom használni, de a szájfénnyel együtt 125 Ft-ba került (mert ilyen ügyes koordinátor vagyok, már megint... :D), így nem hagyhattam csak úgy ott.
A többi kence sem volt drága, megéri ezt csinálni :)

Mától kezdve a Lidl-ben akciósak a fitness termékek, így elszaladtam és megvettem a régóta áhított gumiszalagjaimat: 2 szalag + 2 pánt. Különböző erősségűek és szuper minőségűek. Pontosan olyanok, mint amiket mi használunk a suliban, csak nem TheraBand márkájúak, így negyedannyiba kerültek, mint neves rokonaik... a 4 szalag 1800 Ft volt, totál megérte. (Ha jól tudom egy TheraBand szalag 1500 Ft körül van...)


Most már kb. minden fontos edző kellék van itthon, amivel össze lehet állítani egy komplett mozgásprogramot... Pécsről haza kéne hoznom végre a húzódzkodó rudat és akkor neki is tudnék állni a hátam fejlesztésének...  A szalagokat fel is avatom még ma: ha Pécsre értem akkor Rubint Réka :) 

(Tegnap csak egy kör Péntek Enikőre volt időm, illetve némi behúzásra hátsó combra, közben pedig fekve nyomtam a súlyzóimmal. Hiába volt kevés az időm, azért megcsináltam, ahogy megígértem! A fél óra edzés is edzés!)

Most pedig spuri a buszra, a viszontlátásra. Holnap pedig tessék rám gondolni, reggel 8-tól, mert orvosi reuma vizsga és eléggé tartok tőle... De tudom, hogy sikerülni fog!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése