2013. január 10., csütörtök

Az utolsó vizsgaidőszak után

Igazából még nem is gondoltam bele, hogy nincs több vizsga, vége van. De úgy abszolút. Már csak egy van hátra... Az államvizsga, de az teljesen más lesz. Az nem egy kis csip-csup dolog lesz. Nem egy vizsga, amire meg kell tanulnom egy füzetnyi anyagot. Az kőkemény lesz, a maga 300 oldalnyi tételével, a szakdogával, a gyakorlati részével... Tamásnak sikerült az államvizsgája, élelmiszermérnök lett. Egyrészt büszke vagyok rá, másrészt pedig remélem, hogy az enyém is fog májusban, de tudjátok mi a legdurvább? Az, hogy most fogunk felnőni igazán! Papíron már azok vagyunk, de agyban még szerintem egyáltalán nem. Pedig ha meg lesz a diploma, akkor utána egy olyan problémával kell szembesülnöm, amivel még soha: állást kell keresnem! Nem órákra fogok járni, hanem dolgozni. Nem jegyzetelni fogok napi 8 órában, hanem dolgozni: betegeket tornáztatok majd, és pénzt fogok keresni vele. Akkor fogom csak látni igazán, hogy megérte-e ennyit kínlódni... És, hogy mi jön még? Tervem az rengeteg van: kórházi munka, majd Msc, nyelvtanulás is, aztán majd esetleg külföld... De ezek még nagyon messze vannak. Május viszont nem annyira, és az egy hatalmas mérföldkő lesz az életemben. Talán az eddigi legnagyobb. Vegyes érzéseim vannak vele kapcsolatban: félek tőle, de mégis izgalommal várom... Lehet, hogy nem sikerül, és még egy fél évig hallgató leszek, de erre nem is gondolok, mert tudom, hogy sikerülni fog. Sikerülni fog, pontosan úgy, ahogy sikerült a fejlődésneurológia is, pedig hétfő este még azt hittem, hogy ennél nagyobb problémám már nem lehet az életben... Megírom a szakdogámat is. Felmérem a 60 boxolót, megcsinálom a statisztikai elemzést, legépelem azt a 40 oldalt és április 5-én leadom, gyönyörű, aranybetűs kötésben. Mert ha idáig eljutottam, akkor nehogy már a célegyenesben adjam fel! Nem azért küzdöttem, hogy a vége előtt essek el... De nem ám! 
Az első és legfontosabb feladatom azonban most az, hogy beosszam a (szabad)időmet. Már nem kell órákra bejárnom, és a következő szemeszterben hétfőtől szerdáig leszünk csak kórházban, a többi nap az enyém. Egy helyes egyensúlyt kell kigondolnom szakdoga írás, tétel tanulás és sport közt. Lehet, hogy ez lesz a legnehezebb... kigondolni és be is tartani.

No, de tegnap azért kicsit megünnepeltük Rolival azt, hogy végeztünk a vizsgaidőszakkal: voltunk Árkádban kicsit shoppingolni :) Először a Retro-ba mentünk, ahol én egy szegecses bokacsizmát akartam venni, amit már 2-3 hónapja kinéztem, de túl drága volt. Most viszont le volt értékelve, így úgy gondoltam, hogy akkor majd most megveszem. De nem vettem, mert nemes egyszerűséggel nem állt jól. Hosszított volt az orra, és úgy néztem ki, mint egy bohóc. Ha Chopperrel járnék, akkor állati menő lett volna, de nem járok Chopperrel... 
Benéztünk Media Markt-ba is, ahol rögtön sikerült beleszeretnem egy 320 ezer Ft-os Sony Vaio-ba, de természetesen csak a simogatásáig jutottam :D Majd nyáron szeretnék új laptopot, és nagyon örülnék egy ilyen kategóriásnak, de majd meglátom, hogy a család mennyivel akar megtámogatni diplomaosztó alkalmából... Ha mást nem, akkor majd az első 1-2 fizetésemet is feláldozom egy szép Sony-ra. Nem feltétlen ragaszkodom ehhez a 320 ezreshez, de a márkához igen :) 
A másik klassz dolog az a játék volt, amit egy XBox Kinect nevű kütyüvel játszottunk... Szerintem, rajtunk röhögött az egész üzlet, de mi mindig is biztosak voltunk abban, hogy tudunk varázsolni :D Ha gazdag leszek, akkor tuti beszerzek egy ilyen cuccot és esős vasárnapokon varázsolni fogok és lovat hajtani szimplán a szoba közepén... :D

Mi is hasonló testhelyzeteket vettünk fel a Media Markt közepén, csak mi varázslós-lovas játékot játszottunk. Az meg mennyivel menőbb már? :D 

Voltunk még pár ruhaboltban, de én speciel a New Yorkerben vettem magamnak 4 felsőt: 3 db trikót a jobb időkre (darabját 890 Ft-ért :D), illetve egy szegecses-koponyás felsőt, amit már néztem karácsony előtt is, de akkor ötezer Ft volt, most meg "csak" háromezer. Így hát most megvettem, tudtam én, hogy nem szabad hirtelen felindulásból elhozni :D Ja, és még egy vékony, láncos övet is vettem, ami majd karcsúsít a pólón.


Ennyit megérdemeltem, úgy gondolom. Sőt, a Hervisben megvásárolt, ezer Ft-os ugrókötelet is megérdemeltem, de a lakás beltéri magasságát figyelembe véve azt majd csak tavasszal fogom tudni használni... :D

Tegnap este még tartottunk egy Infoziós megbeszélést, utána pedig HÖK gyűlés volt. Fél kilencre értem haza, Robival Mennyei királyságot kezdtünk el nézni, de a felénél elálmosodtam és inkább kikapcsoltuk. 

Ma reggel jöttünk haza. Tegnap még a torna is elmaradt, de majd ma csinálok egy órás Kempó blokkot a P90X-ből. :) Holnap pedig a fogorvos után még kondiba is el fogok menni! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése