2012. december 22., szombat

Tojáslikőr és az állati ékszerek

Nem gondoltam volna, hogy ilyen fuckin' super hero vagyok, hogy túlélem a világvégét, de azt meg végképp nem hittem volna, hogy 22-ére minden ajándékot be fogok tudni szerezni. Úgy voltam vele, hogy a vizsgák miatt majd úgyis a karácsony előtti hétvégén fogok ajándékok után rohangálni, de szerencsére, nem így történt :) Ahogy az elmúlt pár hétben jártam-keltem, intézkedtem, szépen sikerült mindenkinek megvenni mindent :) Ma még Pepinek is vettem egy nyakörvet, amibe belegravíroztattam a nevét, de ő most kivételt képez, mert ő már ma megkapta az ajándékot :D

No, tojáslikőr- projekt. Miután tegnap kitakarítottam a fürdőszobát meg a saját rezidenciámat, áthívtam Lilit, és nekivágtunk a Tesconak, hogy beszerezzük az alapanyagokat, meg nagy tábla Milka csokit :D Hazaérve neki is láttunk a dolognak, ami azért nem volt egy bonyolult művelet, csak elsőre nem leltük a megfelelő konyhai eszközöket :D Fél 5 körül érkezett meg Gábor, aki nem ihatott a mesterműből, mert kocsival jött, de néhány kép és fél óra "szenvedés" után Lilivel megkóstoltuk az alkotásunkat, és arra jutottunk, hogy ez bizony isteni finom lett :D Két litert csináltunk, de mi csak keveset ittunk belőle, mert nem vagyunk alkoholisták ajándékba adom majd a nagy részét karácsonyra. Tettem el Lilinek is egy is üvegbe, meg Robiéknak is :) Másfél liter a hűtőbe került, és karácsony napjáig hagyjuk állni, mert a recept szerint az jót tesz neki. A Naturaquás üvegbe nem mutat olyan jól az itóka, úgyhogy majd lefotózom őket 24-én, amikor is belekerül a szép, ma beszerzett üvegekbe :)
A következő tervünk a csokilikőr :)



A receptért katt ide!

Este hét előtt érkezett meg az ajándékvadászatból Robi, majd mentünk is Csanádra. Megvacsiztunk, majd ágyikóból néztük a Constantine, a démonvadász c. filmet. Elég érdekes, meg kell hagyni, de érdemes megnézni :) 

Nem tudom, hogy mi van a szervezetemmel, de ma már reggel hatkor felriadtam, és nem is sikerült visszaaludnom... Fogalmam sincs, hogy ezt hogyan csináltam, általában nem szokott elég lenni 6-7 óra alvás, és van egy olyan sanda gyanúm, hogy nem is kell majd ringatni estére... :D Megnéztünk 3 epizód Dr. Csontot, majd a 10 órási busszal jöttem Bajára, mert ugye mentem piacra, a fentebb említett üvegekért, adtam fel lottót (reménykedem, igen...), illetve beszaladtam Amsterdamba, mert a tegnap vásárolt baglyos fülbevalóm mellé vettem egy nyakláncot is :D
Ebéd után pedig Lauval találkoztam, és bár nem Csuporka ékszert, de ékszert vettem tőle is, méghozzá egy pár agyaros fülbevalót :) 


Ma még megyek etetni, aztán pedig beülünk valahova, mert Liliből sosem elég, ráadásul Misi is hazajött a nagy Pestről, meg hát persze Dénes pofáját is régen láttam már :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése